The Wild Thornberrys Movie (2002)

Alternatieve titels: Expeditie Berenklauw | Operatie Berenklauw

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Cathy Malkasian en Jeff McGrath
met de stemmen van Lacey Chabert, Tim Curry en Flea

Wanneer haar ouders een documentaire aan het maken zijn in Afrika, start Eliza met een missie om een verdwenen cheeta te redden uit de handen van de stropers. Ze ontdekt al snel dat er meer op het spel staat dan een grote wilde kat.

avatar van lorelei
de powerpuff girls en nu ook nog the wild thornberry's waar gaat dit heen? zijn die junglemensen dan zo populair dat er ook nog een film over gemaakt moet worden?

Ej (lore)leila, (nichtje )
Daz toch juist vrolijk...'
Ik hou wel van Nickelodeon en al helemaal van KLASKY CSUPO producties. Dit wordt gewoon weer net zoiets als de Rugrats Movie

>>>TRAILER<<<

release datum klopt niet, ook van een aantal andere films kloppen ze niet.

zoals Swimfan

http://www.nfc.org/rel.htm klopt altijd, maar die kennen jullie natuurlijk al, helaas maar voor 2 maanden vooruit te zien

Bedankt voor de tip. Releasedata willen nog wel eens veranderen.

avatar van NERD
Ik heb gisteren juist alle release datums die voor het gehele jaar 2003 bekend zijn verwerkt......

visje1991
Sita zingt een liedje op de soundtrack (HAPPY)

Liefhebbers van tekenfilms en de Thornberrys zullen zich zeker vermaken met deze film. Het is gelukkig geen 'lange aflevering' van de serie, maar een goed uitgebalanceerde speelfilm, met een mooie soundtrack van Paul Simon. Visueel gezien is de film precies als de serie - dus geen verrassingen daar. Een mooie 3,5 dus, omdat de film niet bepaald vernieuwend is in welk opzicht dan ook, maar gewoon lekker kijkt.

visje1991
Deze moet ik dan ook maar eens huren

film_kaza
Nog wel reddelijk goed. Heb zelfs moeten lachen maar ik vond ook deze voorspelbaar. Ik vond de serie nooit zo leuk. De film was nog wel beter en dat is voor de film maar goed ook.

avatar van jumpstylemovie
Deze film is net als de serie , een en al brek.

avatar van darkjaap
de serie boeit me wel eens als ik zap maar een film ? die had van mij weg mogen blijven
* *

avatar van tommykonijn
Ik vind de Serie saai maar de Film eveneens, Nogmaals de Film weet me niet erg te boeien en dat is dus eigenlijk het grootste nadeel van de Film als je het mij vraagt had van mij net zoals mijn voorganger al zei er niet per se hoeven zijn.

** (Net over de 1.5*)

avatar van Donkerwoud
Niet zoveel meer dan enkele langgerekte afleveringen. Maakt het ene sikkepit uit? Ach, mij niet, ik kon er wel om lachen. De score is wel erg laag voor iets wat zo duidelijk gewoon een kinderproductie is.