Hoot (2006)

Familie / Komedie

geregisseerd door Wil Shriner
met Logan Lerman, Brie Larson en Cody Linley

De jonge Roy Eberhardt verhuist met zijn familie van Montana naar Florida. Daar aangekomen verwikkelt hij zich met enkele nieuwe vrienden in de strijd om een populatie uilen te beschermen die in gevaar zijn gebracht.

avatar van fritsy
2.5* do you see this movie henkula ?.

avatar van Dooz
Net gekeken, wel een gezellige no-nonsens film, 1,5*

de poster is te doen.. strak kontje van die meid.

Flashbot schreef:
de poster is te doen.. strak kontje van die meid.

van dat meisje bedoel je?
pfff...

ThaNick
wel een leuke film familie-film.. 2.5

avatar van fritsy
ThaNick schreef:
wel een leuke film familie-film.. 2.5
Sluit me bij je aan, best wel een aanrader.

avatar van Diederik58
De film toont de ware Amerikaanse jeugd. Zorgzaam voor het milieu, respect voor hun ouders. voor leraren en voor de politie. Geweldig allemaal.
Ach, gewoon een leuke maar wel erg moraliserende familiefilm. Het predicaat komedie is te veel van het goede.

avatar van zjandannybob
mm film is leuk voor smiddags te kijken als je niks te doen hebt, maar niet echt een nieuwwaarde ofzo, gewoon simpele familie film.

wat diederik al zegt het komedie kan hier weg worden gelaten.

Zonder in het bijzonder belerend te zijn zien we hoe enkele jongeren omwille van de natuur het opnemen tegen het grote kapitaal. Jonge, nog onbekende acteurs (Logan Lerman als Roy, Brie Larson als Beatrice en Cody Linley als Mullet Fingers) die desalniettemin overtuigend overkomen (vind ik). Op sommige momenten komisch, maar geen komedie. Mooie beelden, goede kleuren, leuke uiltjes.

avatar van james_cameron
Middelmatige jeugdfilm, het aankijken nog net waard maar niets bijzonders. Het verhaaltje is een beetje futloos en de personages zijn niet veel meer dan karikaturen. Mooi camerawerk en een leuke rol van Luke Wilson redden het geheel nog enigzins.

avatar van Betamax
Leuke feelgood film.
Mooie omgeving, goed gefilmd en een leuk verhaal.

avatar van CenobiteNL
Puin!

tis dat ik stoned was, anders had k m na 5 minuten afgezet...

Saaie film. Soms zat er een stuk in dat wat deftig te bekijken was. Verhaal was cliché en dom. Veel te voorspelbaar. Acteurs vond ik eigenlijk biet zo goed spelen. alleen Luke Wilson speelde goed.

avatar van aspro
een hele bijzondere film,daar ik zelf 2x in florida ben geweest vondt het in zijn geheel mooi gefilmd.
en het is er prachtig wat natuur betreft.
dat zulke kinderen zich inzetten voor behoud van natuur vind ik alleen maar klasse.
en als je voor zoiets inzet is de kans ook groot dat het vruchten afwerpt.
dus voor mij een5*!