Boys of the City (1940)

Alternatieve titel: The Ghost Creeps

Komedie / Thriller

geregisseerd door Joseph H. Lewis
met Bobby Jordan, Leo Gorcey en Hal E. Chester

Muggs en zijn bende worden gearresteerd, nadat ze een brandkraan opengedraaid hebben op een snikhete zomerdag. Hun vriend Knuckles schiet hen te hulp door aan de commissaris te beloven dat hij de bende op zomerkamp zal meenemen, ver buiten de stad, zodat ze niets kunnen uitspoken. Onderweg komen ze een rechter tegen die ze een lift geven omdat de man autopech heeft. Als ze bij het landhuis van de rechter aankomen, krijgt hun wagen echter pech en de rechter biedt hen logies aan. Als de rechter vermoord wordt, is het aan de jongens om het mysterie op te lossen.