Spooks Run Wild (1941)

Horror / Komedie

geregisseerd door Phil Rosen
met Bela Lugosi, Leo Gorcey en Bobby Jordan

Ze brengen hun tijd in een kamp door en het gerucht gaat dat hun monster zijn intrek in de omgeving heeft genomen. Hoewel het niet de bedoeling is dat ze 's nachts door het bos gaan wandelen nemen ze een kortere weg over de begraafplaats en een oude bewaker schiet op ze met een geweer. Ze kloppen aan bij een huis dat jaren leeg heeft gestaan in de hoop een dokter te kunnen bellen. De man die het monster genoemd wordt woont er nu echter, en terwijl ze wachten lijkt het er te spoken.

avatar van moviefreak#1
Pijnlijk om te zien wat Bela Lugosi hier voor een onwaardige rol heeft, Bela in deze film is net als The Elephant Man op een markt.
Aan de andere kant heb ik toch wel een paar keer kunnen lachen om die gozertjes. 2** dan maar.