Manslaughter (1922)

1 stem

geregisseerd door Cecil B. DeMille
met Leatrice Joy, Thomas Meighan en Lois Wilson

De rijke Lydia Thorne (Leatrice Joy), die altijd op zoek is naar spanning en gevaar, veroorzaakt de dood van een motoragent. Haar verloofde Daniel J. O'Bannon (Thomas Meighan) verdedigt haar tijdens de rechtszaak, maar het enige wat hij doet is een speech houden over de overgang van Rome. Lydia wordt schuldig bevonden en belandt in de gevangenis, terwijl Daniel als alcoholist dieper en dieper wegzakt. In de gevangenis komt Lydia echter tot inkeer en nadat zij is vrijgelaten, gaat zij op zoek naar Daniel om een nieuwe start te maken.