Dirty Deeds (2005)

geregisseerd door David Kendall
met Milo Ventimiglia, Lacey Chabert en Charles Durning

Amerikaanse tienerkomedie waarin een high school senior probeert om de eerste student te worden die de Dirty Deeds weet te voltooien. Deze Dirty Deeds bestaan uit een buitensporige reeks uitdagingen die tussen schemer en dageraad op de Vrijdagavond van het jaarlijkse Homecoming Weekend moeten worden uitgevoerd.

Matig, over-the-top, voorspelbaar en zo afgezaagd. En toch kijkt ie lekker weg als je niks beters te doen hebt .

2.5 *

Lee72
Wat een boutfilm, kinderachtig geleuter. Niet eens een B-film, eerder een C-film. Wat een tijdverspilling was dit gedrocht van een film. Niet geschikt voor mensen ouder dan 14. 0,5*

avatar van Spineglass
Aardig idee, zeer slecht uitgewerkt.

Aardige komedie in de trent van American Pie.

avatar van _Daan_
aardige film

vind hem best goed voor een avondje te kijken

Ik vond de film zeker door te komen. Het is natuurlijk geen geweldige acteerfilm met een mooi verhaal, maar dat moet je ook niet verwachten bij dit soort films.
Ik vond het lekker om even met je verstand op nul (als je geen zin hebt in het kijken van een ingewikkelde film) de film te kijken.

Movie_fan#
Vond hem beetje rare film

avatar van nightfly1982
Weer een hele leuke highschool film. Ik vind het goed een 4 en half ster

grappig.

niet slecht.

me prima vermaakt.

leuke film voor een regenachtige dag.

4 ster.

avatar van Spartaan1986
Wat moest dit nou weer voorstellen?

Op de achterkant van de hoes staat:'In de trend van American Pie en Road Trip alleen gaat deze veel verder'.
Yeah Right...

Troep was dit. Ik heb welgeteld 1x moeten lachen en dat wasmet het lijk achterin de auto
Voor de rest stelde dit niks voor. Het acteerwerk was slecht, te weinig leuke grappen of zeg maar gerust geen leuke grappen. De film was voorspelbaar en er zaten eigenlijk geen leuke personages in de film. De hoofdpersoon was een sulletje en je kon wel raden dat hij ende zus van zijn vriend wat zouden krijgen
Misschien is deze film leuk als je wat op hebt maar ik kon er niet van genieten.

1,5* voor de ene keer dat ik gelachen heb en de paar schaars geklede dames die er nog wel redelijk uitzagen.

avatar van PKlijnstra
Zeer matige film, met een 'simpel' idee.

Ook de acteurs waren gewoon slecht.

Toch een paar keer moeten lachen, waardoor ie 2* van mij krijgt.

Deze past zeker niet tussen de American Pie series en/of Road Trip/Boat Trip.

Doorsnee teenage humor filmpje

avatar van alinarocksmovies
leuk om even te zien maar verder niks bijzonders. wel een cool verhaal enzo maar alles leek zo makkelijk in de film. het had natuurlijk beter gekunt. een punt extra omdat milo ventimiglia erin speelt. geweldig.

heel toffe grappige film. door de lage score hier dacht ik dat hij slecht ging zijn maar hij is heel goed. geen heel speciaale film. het verhaal is gewoon goed. Milo Ventimiglia speelde het heel goed.

avatar van MNV2
Ondermaats, voorspelbaar, clichématig en vervelende komedie met grappen waarvan ik nooit gedacht had dat ze zo flauw konden zijn. Drie kwart van de acteurs zaten op een irritante manier te overacteren alsof ze een paar sixpacks red bull gedronken hadden, alleen de hoofdrolspelers acteerden nog wat acceptabel. Een film die het duidelijk niet kan halen bij de American Pie franchise.

avatar van pooper
vermakelijk maar wel een beetje cliché.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Dirty Deeds heeft moeite met opstarten en wordt eigenlijk pas boeiend als de *Dirty Deeds* worden uitgevoerd.
Het is zeker een vermakelijk filmpje en je kan ze met gemak velen malen slechter treffen, maar tegelijkertijd moet je hier ook niet te veel van verwachten.