Blood Tide (1982)

Verenigd Koninkrijk / Griekenland
Horror / Avontuur

geregisseerd door Richard Jefferies
met James Earl Jones, Martin Kove en Mary Louise Weller

Een avonturier is op zoek naar een schat in Griekenland. Hij bevrijdt per ongeluk een verschrikkelijk eeuwenoud monster. Alleen het offeren van maagden kan het beest rustig houden. De avonturier besluit het monster te stoppen.

avatar van Vascago
Wat een spuuglelijke poster. Verhaal klonkt best leuk, maar als ik die poster zie dan krijg ik al de bibbers, dus laat maar.

avatar van alexspyforever
Slap verhaal, slap acteerwerk en de horror is ver te zoeken. De setting had nog wel iets maar vaak veel te donker gefilmd zodat het gissen was wat er nu eigenlijk aan het gebeuren was.