Devil's Den (2006)

Actie / Horror

geregisseerd door Jeff Burr
met Kelly Hu, Devon Sawa en Ken Foree

Quinn Taylor en zijn vriend Nick hebben in Mexico een grote lading spaanse vlieg weten te halen en zijn nu op weg naar de Verenigde Staten om het spul daar te verkopen. Onderweg stoppen de heren bij een club, genaamd de Devil's Den. Ze besluiten hier om het spul te testen op een aantal dames uit deze club. Maar dan ontdekken Quinn en Nick dat deze dames niet menselijk zijn.

avatar van Spartaan1986
Waarom nou weer From Dusk Till Dawn naapen.

avatar van balosa
inderdaad ja, deze film haalt het bij lange na niet bij het origineel 2*

avatar van henkula
Dat is wel zo, maar hij is wel een stuk beter dan die twee vervolg delen van FDTD.

Voor mij waren er veel te veel (saaie) langdurige vechtscenes waar je zo doorheen kon spoelen. Halve ster voor de toch wel mooie vrouwen die erin speelden.

Ik vond deze film wel goed. De koningin is lang verstopt geweest en het was niet altijd voorspelbaar. Maar soms veel te lange scenes waarvan je denkt zou ik verder spoelen?
*3,0*

PaPaSvEn schreef:
Ik vond deze film wel goed. (knip) en het was niet altijd voorspelbaar. Maar soms veel te lange scenes waarvan je denkt zou ik verder spoelen?
*3,0*

niet voorspelbaar?? ik vond het behoorlijk voorspelbaar dat die chick de queen was hoor.

Hoe deze film aan een boven 2 gemiddeld komt.....joost mag het weten.

Hij was spannender dan death tunnel, maar ja, als je die hebt gezien dan weet je ook dat dat eigenlijk niks zegt.

ik geef het een 1.5 voor de moeite

avatar van jeroentjuhhhhh
Niet zo best.

Vrij aardige cast met Ken Foree en Kelly Hu, maar de regisseur heeft al vaker een gebrek aan eigen smoelwerk getoond. Zo ook hier, waar hij het één en ander als basis bij elkaar jat (FDTD) maar er niet mee uit de voeten kan.

Weinig toffe gore, veel onzinnige (en vaak te serieus) geneuzel waardoor het tempo extreem laag komt te liggen. Er is geen redden meer aan op dit punt. Veel geknok maar met weinig effect op de kijker. Het zal allemaal wel, is de gedachte hierbij.

Ben vaak wel makkelijk te pleasen, maar in dit geval ging de toch al zo kleine verwachting met terugwerkende kracht dwars door m'n plezier-spier heen en liet daarmee 80 verspilde minuten achter.

Tony's Cinema Trash: Devil's Den, the (2006) - tonypulp.blogspot.com Vermijden maar!

avatar van Boeikens
Pure rip-off van From Dusk Till Dawn maar kan zelfs aan diens schaduw nog niet tippen!

Het is uiteraard wel komisch bedoeld maar kon me toch nooit echt vermaken.
Op enkele kleine betere momenten na was de gore eerder matig en de FX had ook duidelijk beter gekund.
Het vrouwelijk schoon daarentegen heeft me wel kunnen bekoren. (voor hun gedaantewisseling dan toch )