Mercy (1995)

Drama / Thriller

geregisseerd door Richard Shepard
met John Rubinstein, Amber Kain en Sam Rockwell

Frank Kramer is het prototype van een keiharde zakenman: schatrijk en superegoïstisch. Het enige dat telt is zijn eigen geluk. Zelfs zijn dochter Nicole staat op de tweede plaats. Als zij op haar elfde verjaardag wordt ontvoerd, begint voor hem een huiveringwekkend kat en muis spel. Hij is niet langer meer de baas, kan niets meer naar zijn hand zetten. Langzaam wordt duidelijk hoe erg hij zijn medemens heeft gekweld. Hier is meer in het spel dan geld alleen, dit is wraak. Kramer weet zich geen raad. Hem rest niets dan genade vragen. Maar of hij het krijgt...

avatar van tijmengozer
beetje saai filmpje, gewoon een ontvoering, verder niet echt bijzonder. bevat ook veel onnodige dialogen. leuk voor de zondagochtend.

kappeuter (moderator)
Dus jij kijkt op zondagochtend graag naar slechte films ??

avatar van tijmengozer
mm ja, wat moet je anders