Aquamarine (2006)

geregisseerd door Elizabeth Allen Rosenbaum
met Sara Paxton, Emma Roberts en Joanna 'JoJo' Levesque

Claire en Hailey zijn altijd buren en de beste vriendinnen geweest. Elke zomer waren ze samen te vinden in de Capri Beach Club, maar dat gaat nu allemaal veranderen. Na een grote storm spoelt een mooie en pittige zeemeermin aan op het strand én in het leven van de twee tienermeiden. Wanneer Aquamarine voor een knappe plaatselijke strandwacht valt, vraagt ze de meisjes haar te helpen om zijn hart te veroveren.

emma roberts and jojo spelen hier in ze zijn de beste
hou van julie erg veel !!!

kan nie wachten tot dat ide film uitkomt

grootste fan ooit

ali

BlueSword
sterk verhaal zeg...hopelijk word het beter dan als ik het zo lees.

avatar van Pieter Montana
Ik vind wel dat Hollywood zijn best doet.We zijn amper 3 maanden ver in 2006 en al liefst 5 films staan al in de #IMDB bottom 100.Ook deze (flauwe lijkt me)) film staat er al tussen:

Aquamarine(#16),Date Movie(#53),Madea's Family Reunion(#76),Annapolis(#80) en Big Momma's House 2 (#84) en ook The Shaggy Dog lijkt al goed op weg om in de bottom 100 te belanden.

Imdb stemmen van recente films zijn tegenwoordig niet echt serieus meer te nemen.

zou hem ook graag willen zien
er spelen bekende spelers er in mee zoals jojo en emma roberts kan niet wachten om het te zien

avatar van BlueJudaskiss
Die meisjes zien er helemaal niet slecht uit...trouwens dit soort films zijn altijd wel grappig ookal val ik dan totáál buiten de doelgroep.

Tammin Sursok is een actrice die meespeelt in een van mijn favoriete series: Home & Away, dus deze moet ik zeker zien en ook de trailer is supergrappig.

avatar van FillumGek
Ik zag de reclame op tv en ik moest meteen huilen.

FisherKing
kos schreef:

Is dat zo ?

Deze film "lijkt" me de allergrootste bagger die je maar ooit kunt bedenken... Een soort Splash, maar dan nog erger, maar goed, ik wacht jouw review wel af

Het lijkt me ook niet bepaald een geweldige film, maar tegenwoordig worden nieuwe mainstream films die ook maar een beetje op wat tegenstand kunnen rekenen meteen met 1000 stemmen van een 1 beoordeeld. Het is wel heel extreem geworden nu.

FisherKing
Dat is een hele vervelende tendens, was nog niet echt doorgedrongen bij mij, kan IMDB daar geen maatregelen tegen treffen ?

avatar van SuperSideSwipe
Redelijk familie filmpje, met een aller aardigste cast.

Vooral Jojo vond ik wel goed op dreef, het nichtje of wat het ook is van Julia Roberts was wel een beetje een storende factor.

Je moet absoluut niet teveel verwachten van deze film. Erg simpel en luchtig fimpje gericht op een leeftijdscategorie van ongeveer 8 jaar geloof ik. Een film die goed tot zijn recht zou komen op nickelodeon in de late ochtend.

Maar zelfs ik vond deze film vermakelijk, keek lekker weg.

ik heb de film nog niet gezien maar voor iemand van een jaar of 12/ 13 lijkt hij me best lachen

avatar van FillumGek
Dan neem ik aan dat je 12/13 bent. Je geeft 5 sterren...

Meisj
er speelt ook een lekker ding in

Meisj schreef:
er speelt ook een lekker ding in

Die meisjes zijn niet bepaald lelijk nee

Meisj
Die jongen ik ben geen pot,, die strandwachter raymond bedoel ik

Meisj schreef:
Die jongen ik ben geen pot,, die strandwachter raymond bedoel ik

En ik bedoel die meisjes

heb de film net gekeken (had niks beters te doen haha)
het is inderdaad een film voor meisjes van 10 jaar ofzo.

de film is wel vermakelijk hoor, leuk verhaal...en er zitten wel wat grappige momenten in.. dus wel de moeite waard om af te kijken

2,5 sterren

leuke film ook weer een voor pubers maar die kijk ik graag mee

Ik moest gelijk aan een slechte remake van Splash! denken...

Leuke vrijdag avond film! Zitten best creatieve dingen in, moeite waard om te kijken.

best leuke film! 2.5*

Oz-Sharon
AQUAMARINE

Aquamarine - Sara Emily Paxton
Claire - Emma Rose Roberts
Hailey - JoJo (Joanna Noelle Levesque)

avatar van BlueJudaskiss
Is er al bekend wanneer deze film in de videotheek komt? Dit lijkt me namelijk echt leuk!

Oz-Sharon
19 December

Wat een slechte film. Volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep!!

Wel een aardige film, een vrouwenfilm denk ik, mijn man vond het echt wat voor vrouwen

aangenaam film om te kijken , feelgood movie

avatar van ViggøJøhnny
Grappige film om te kijken
er zitten inderdaad grappige momenten in waar je wel om kan lachen
ik geef een **3.0**