Mercy (2000)

Mystery / Thriller

geregisseerd door Damian Harris
met Ellen Barkin, Wendy Crewson en Peta Wilson

Speurder Catherine Palmer onderzoekt een reeks seriemoorden met een duidelijk seksuele inslag. De vrouwen blijken het slachtoffer te zijn van een uit de hand gelopen SM-ritueel, waarbij o.a. hun oogleden werden weggesneden. Het onderzoek leidt Catherine Palmer naar een groep welgestelde vrouwen met ongebruikelijke seksuele uitspattingen. Zo komt ze op het spoor van de hoofdverdachte, Vickie Kittrie, een vrouw met een voorliefde voor SM en vrouwen, en de therapeut van de slachtoffers, Dr. Broussard.

Vreemd verhaal, veel te moeilijk gezocht en een hoofdrolspeelster die kijkt of ze ieder moment in slaapt dreigt te vallen.

avatar van speedy23
Min of meer een erotische thriller, maar anders... niet veel apart.