Sasquatch Mountain (2006)

Alternatieve titel: Devil on the Mountain

Thriller / Sciencefiction

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Lance Henriksen, Cerina Vincent en Michael Worth

Een groep bankrovers is op de vlucht geslagen in de bergen van Arizona. Ze moeten echter samenwerken met de hen achtervolgende wetsdienaren om het tegen een legendarisch schepsel op te nemen dat hen één voor één stalkt.

ik verwacht niet teveel van deze film maar ik wil hem wel zien!

avatar van De Nederlander
ben benieuwd, lijkt me een aardige low budget

avatar van SpaghettiWestern
Lance speelde ook al in een soortgelijke film:
The Untold (2002)

avatar van kungfuzombie
Ik ga hem kijken voor Lance Henriksen, B film favoriet.

avatar van Ferdiyle
Da 1 puntje die ik gaf is enkel voor Cerina Vincent met haar lekkere boezem... Jammer voor haar, dat de film zo zwak was..

avatar van Spartaan1986
De cursus 'hoe maak ik een spannende en geloofwaardige thriller' kan ik deze regisseur zeker aanraden

Het lijkt wel of negatief doen een must is om erbij te horen op Moviemeter. Dit moet afgebroken worden en dit verheerlijkt om in te zijn. En dus mag deze film zeker geen voldoende halen. Pfff, ik vind dit zo lachwekkend. Van een film als deze weet je vooraf dat het geen meesterwerk zal zijn. Ik zag hem gisterenavond en ben toch wel tevreden. Een pluspunt is dat er dit keer geen baden bloed vloeien en afgerukte lichaamsdelen in het rond vliegen. Misschien ben ik wel de rare die dit goed vindt. Het verhaal is niet zo spannend dat je op het puntje van je stoel gaat zitten, maar toch blijf je geboeid kijken. Al bij al degelijk.

avatar van Noodless
Gewoon een zeer zwakke film ! Het wezen ziet niet uit, echt belachelijk. Dan heb je bepaalde mensen die je een tijdje niet ziet en opeens terug te voorschijn komen (in het bos met dat gevaarlijke wezen) bij de groep. Spannend is het evenmin.
Alleen de mooie Cerina Vincent is het vermelden waard.
Maar een knap snoetje kan geen film redden. 2/10

avatar van Huggy Bear
Zelden een film gezien ,waar er zo slecht geacteerd werd.
Zoals ' Noodless ' al schreef ,personages schijnen gedood te zijn ,en plots duiken ze weer uit het niets op.
Ook het monster ,een soort van Bigfoot ,komt zelden of nooit echt duidelijk in beeld.
Alleen een wazige gestalte.

De enige reden ,als je de film al bekijken wilt ,is omdat van Carine Vincent meespeelt !