The Stud (1978)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Quentin Masters
met Joan Collins, Oliver Tobias en Sue Lloyd

Fontaine Khaled (Collins) is de vrouw van een rijke maar saaie zakenman. Ze geeft haar geld uit aan een eigen nachtclub, waarvoor ze Tony inhuurt als manager. Die kan dan ook meteen haar nymfomane behoeften bevredigen...

avatar van Hannibal
Getverdemme, een seksfilm met Joan Collins!

Hannibal schreef:
Getverdemme, een seksfilm met Joan Collins!

Het is geen seksfilm, komt nog minder seks in voor dan in Turks Fruit.
Een slechte film, dat is het dan weer wel!
Het is de eerste film met Joan Collins die ik heb gezien, maar ze haalt samen met Oliver Tobias een niveau dat absoluut niet hoger is dan dat van GTST.
De film is saai, langdradig, met afentoe een 'lach' moment.

Dick2008
Sinds ik Joan Collins wekelijks zag in Dynasty kan ik er weinig mee zitten met negatieve berichten. Vanaf haar doorbraak in deze serie laat ze ook in andere films zien dat ze wel degelijk kan acteren.

Dit is dan voor die tijd waarin ze ook van die flutrollen speelde. Dun verhaal (geschreven door Jackie Collins, de jongere zus van Joan), wat erotiek en verder veel jaren '70 disco-muziek, net zoals Saturday Night Fever. Helaas was het geluid van de dvd matig, het beeld was wel goed. Eigenlijk de reinste pulpfilm, maar ik vind het toch ook weer niet zo slecht. Heb me tijdens film in ieder geval niet zitten irriteren. 3.0.