• 10.927 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Duits en Engels

Releasedatum: 17 augustus 1978

Plot The Stud

"...satisfaction guaranteed"

Fontaine Khaled (Collins) is de vrouw van een rijke maar saaie zakenman. Ze geeft haar geld uit aan een eigen nachtclub, waarvoor ze Tony inhuurt als manager. Die kan dan ook meteen haar nymfomane behoeften bevredigen...

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Hannibal

Hannibal

Getverdemme, een seksfilm met Joan Collins!

avatar van Soeperman87

Soeperman87

Hannibal schreef:

Getverdemme, een seksfilm met Joan Collins!

Het is geen seksfilm, komt nog minder seks in voor dan in Turks Fruit.

Een slechte film, dat is het dan weer wel!

Het is de eerste film met Joan Collins die ik heb gezien, maar ze haalt samen met Oliver Tobias een niveau dat absoluut niet hoger is dan dat van GTST.

De film is saai, langdradig, met afentoe een 'lach' moment.

avatar van Dk2008

Dk2008

Sinds ik Joan Collins wekelijks zag in Dynasty kan ik er weinig mee zitten met negatieve berichten. Vanaf haar doorbraak in deze serie laat ze ook in andere films zien dat ze wel degelijk kan acteren.

Dit is dan voor die tijd waarin ze ook van die flutrollen speelde. Dun verhaal (geschreven door Jackie Collins, de jongere zus van Joan), wat erotiek en verder veel jaren '70 disco-muziek, net zoals Saturday Night Fever. Helaas was het geluid van de dvd matig, het beeld was wel goed. Eigenlijk de reinste pulpfilm, maar ik vind het toch ook weer niet zo slecht. Heb me tijdens film in ieder geval niet zitten irriteren. 3.0.

avatar van Noodless

Noodless

Oliver Tobias als Tony speelt een gigolo die wellustige dames de nodige entertainment geeft en als manager fungeert van een nachtclub die in het bezit is van Joan Collins. Op zich wordt deze wereld wel goed weergeven door allerlei feestjes, machtsverhoudingen, fantasieën en seks. Tony waant zich in de zevende hemel met zijn job , maar wanneer hij verliefd wordt op de dochter van zijn baas glijdt gaandeweg weg in deze wereld waarbij hij zelf als een afvalproduct wordt behandeld. Joan Collins is hier samen met andere dames naakt te zien. De scène in het zwembad lijkt precies een dromerige sequentie. 4/10