Saint Amour (2016)

Frankrijk / België

geregisseerd door Benoît Delépine en Gustave Kervern
met Gérard Depardieu, Benoît Poelvoorde en Vincent Lacoste

Elk jaar maakt Bruno de wijnroute... zonder de landbouwbeurs te verlaten. Maar dit jaar komt zijn vader, Jean, zijn kampioenstier Nabuchodonosor presenteren en beslist hij in een bevlieging om met hem een echte wijnroute te maken zodat hij dichter bij hem komt te staan. En wanneer ze proosten op Saint Amour, zullen ze al snel toasten op de liefde zelf in het gezelschap van Mike, de jonge taxichauffeur die op deze tour is meegereist en waarbij ze allen een hoog risico lopen van veel wijn te drinken en veel vrouwen te ontmoeten...

kappeuter (moderator)
Soort van Franse variant op Sideways.