• 8.347.231 stemmen

En Avoir (Ou Pas) (1995)

Drama | 89 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: To Have (Or Not)

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Laetitia Masson

Met onder meer: Sandrine Kiberlain, Arnaud Giovaninetti en Roschdy Zem

IMDb beoordeling: 6,7 (282)

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 8 augustus 1996

Plot En Avoir (Ou Pas)

Door de economische recessie wordt het Alice nagenoeg onmogelijk gemaakt om een baan te vinden in de badplaats waar ze woont. Na verloop van tijd heeft er genoeg van en verlaat ze vriend, ouders en woonplaats om in Lyon een nieuw leven te beginnen. Ze verblijft tijdelijk in een hotel, waar ook de depressieve bouwvakker Bruno logeert. Na een verbroken relatie wil hij niet alleen thuis zijn. In de hotelbar neemt Alice het allesbepalende initiatief.

image

avatar van narva77

narva77 (crew films)

He Yak, is dit toevallig die film waarin die vrouwt verhuist van Boulogne sur Mer (havenstad) naar Lyon, en daar een vreemde relatie heeft met die gast? Zoja, dan heb ik em ook gezien.

Deze is van de regisseuze van "A Vendre" en met dezelfde hoofdrolspeelster

avatar van Yak

Yak

Dat is 'm.

"A Vendre" had ik gemist, nom de dieu!