9/Tenths (2006)

Alternatieve titel: The Survivors

geregisseerd door Robert John Degus
met Gabrielle Anwar, Henry Ian Cusick en Dave Ortiz

Een vermogend echtpaar heeft grote ruzie met een arme arbeider over de rechten van een klein landhuisje. De gebeurtenissen nemen echter een dramatische wending als een grote terroristische aanslag de drie personen compleet afsluit van de beschaafde wereld.

gjj
spannende,onderhoudende film.goed geacteerd.ik heb geen minpunten. een TOPFILM!!

avatar van ralfsjam
op zich een goeie film, maar ik moet zeggen dat het hier en daar wel ongeloofwaardig is en het verhaal af en toe een wending krijgt waarvan ik dacht "dat is makkelijk"!. de acteurs waren goed en de film opzich ook. maar toch zijn er hier en daar dingen die niet kloppen. (gevoelsmatig dan...) ook het einde is vreemd, alsof er een deel 2 moet komen of iets. of was het geld op? of was het verhaal op, en konden ze er geen goed einde aan maken? ik heb genoten, maar miste een bevredigend gevoel en einde. jammer maar toch een 3.5 voor kwaliteit.

Goede film. Wel mooi om te zien hoever mensen gaan als ze in het nauw zitten. Maar mis er inderdaad 1 ding aan. En dat is een einde.

Het einde was vreselijk

avatar van too-sweet
Aanrader. Het open einde stoort mij niet zo bij deze film.En er zit in mijn ogen toch wel een eindboodschap in deze film.
Goed acrteerwerk,aardig verhaal.

Krijgt van mij 3.5 *

avatar van Rudeo
Ik kan niet veel positiefs zeggen over deze film, acteren was wel aardig, maar het script was erg lachwekkend, ik had vaker het gevoel dat ik naar een komedie zat te kijken dan naar een thriller, heb namelijk geen moment de spanning gevoelt..

Kan iemand mij vertellen wat dat einde betekend, ik snap de eindboodschap niet.

Inderdaad een zeer merkwaardige film.
Het eerste uur is The Survivors” zeer goed te verteren.
Met name het spanningsveld tussen de mexicaanse knecht en juppie als de nieuwe eigenaar is intrigerend .
Maar de film vergallopeert zich na verloop van tijd.
De verhoudingen tussen William,Jessica en met name Jessica neemt een ongeloofwaardige en belachelijke wending
Het einde is even abrupt als uiterst merkwaardig.

Kleine voldoende.

Ik vind de film redelijk. Ik krijg het gevoel dat de film naar een climax toewerkt, maar dan eindigt de film erg vreemd.

Wat een einde! Als het einde beter was geweest had de film 3 sterren gekregen, nu 2.

avatar van Triple G
Moelijk. Gedurende het eerste half uur bijna uitgezet. Zo irritant, zulk slecht spel, zo belachelijk. En toch doorgekeken en het midden bleek een stuk sterker te worden. Toch blijft de rol van Cusick uiterst twijfelachtig. Dat de film me uiteindelijk noopte om te zien hoe de zaak afloopt is toch iets waard.