20 Funerals (2004)

Misdaad

geregisseerd door Anghus Houvouras
met Brett Claywell, Tyhm Kennedy en Anthony Lawson

Na de begrafenis van een collega-officier, besluiten vier agenten dat er nog maar één manier is om de criminaliteit een halt toe te roepen. De misdadigers moeten niet meer gearresteerd worden, maar meteen worden vermoord en begraven.

Matige film. De muziek is niet van hoge kwaliteit, de plot is een opsomming van executies en het slot is erg zwak... Bovendien vind ik de film onrustig gefilmd (rare close-ups etc.) Gauw een andere film kijken!

avatar van DjFrankie
Op my prime gekeken maar geen goeie film. Slecht geacteerd, en ook niet fijn in beeld gebracht.