• 8.670.656 stemmen

Met onder meer: Matthew Perry, Elizabeth Hurley en Bruce Campbell

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Serving Sara

"The One Thing That Could Bring Them Together Is Revenge."

Wanneer Sara tijdens haar verblijf in New York scheidingspapieren voorgeschoteld krijgt, is ze erg overstuur. Ze is niet van plan het fortuin van haar Texaanse echtgenoot te verliezen, en besluit haar advocaat een aanbod te doen. Dit zorgt ervoor dat ze op een wilde road-trip belanden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van :DOEMAARGEK*

:DOEMAARGEK*

tinus85 schreef:

1 ster en alleen omdat elizabeth hurley geil was en deed.

Dat vind ik dus nergens op slaan

avatar van Zeeleeuw

Zeeleeuw

Ik ook niet!

Zie hier veel gemengde reacties, ga hem vanavond kijken. Zien wat ik er van vind.

avatar van TrippelDee

TrippelDee

Nou ik vind het een heel vermakelijke film, en Perry speelde juist heel goed in deze film. En ik las dat mensen zeiden dat hij z'n Chandler rol deed, vind ik onzin. Hij had hier een veel soepelere en meegaander karakter. Plus hij acteerde ook veel volwassener.

Prima film.

***

avatar van Phoenix

Phoenix

Sjah, Perry's humor is gewoon mijn humor. Sarcastisch, met zelfspot en een groot aantal scherpe opmerkingen richting Tony.

Stelt verder natuurlijk niets voor dit, maar 3* kunnen er best vanaf.

avatar van LuCos

LuCos

Ja, net als Phoenix is de humor van Perry ook mijn humor, ik zou zo een rol van hem kunnen overnemen, haha. Ik heb de film 1 keer gezien, een paar jaar geleden. Vind je de humor goed dan is de film ook goed. Ik geef hem een 3, want ik blijf neutraal, ookal vind ik hem misschien wel beter.

avatar van jovi

jovi

heel leuke film zeker de moeite waard

avatar van Kisje

Kisje

Grappige film!

avatar van soom

soom

Vond hem moeilijk te volgen qua verhaal, pas tegen het eind aan begreep ik wat er aan de hand was, en waarom ze half Amerika doorjoegen..

Desondanks wel een paar grappige scenes, die vooral Elizabeth voor haar rekening nam, maar ben toch niet helemaal overtuigd.

avatar van Sharonneke

Sharonneke

Ook van deze film heb ik zeker en vast genoten. Matthew Perry zet een schitterende acteerprestatie neer, maar dat zijn we ondertussen van hem wel gewoon.

avatar van wimspeedy56

wimspeedy56

Flutfilm, met misschien 2 of 3 momenten van enig humoristisch niveau. Moeilijk om niet in slaap te vallen. Hierbij kan men weer eens ontdekken, hoe het maken van een goede comedy eigenlijk het moeilijkste is voor een crew.

avatar van Nonick2007

Nonick2007

Leuke film!

avatar van Lurtz

Lurtz

Te vaak eerder gezien dit soort films.

avatar van Smaling

Smaling

Elizabeth Hurley lekker w**f.

Meer boeiends aan deze film is er niet.

avatar van Tomson_

Tomson_

Gekeken omdat ik Matthew Perry zo leuk vind als Chandler in Friends. Daar is hij echter een stuk vermakelijker dan in deze film.

avatar van Dick2008

Dick2008

De eerste helft is nog wel aardig met wat leuke gedeelten erin maar halverwege gaat het snel bergafwaarts en het resultaat is eigenlijk een vervelende film. Vanwege de eerste helft toch nog 3.0.

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Vrij onschuldig tussendoortje, dat overal eigenlijk prima weet te vermaken. Het script is vrij vergezocht, maar desondanks een prima kapstok voor een reeks typetjes om hun ding te doen. Perry en zijn altijd vermakelijke cynische toon, onze beste Ash als Texaanse womanizer, Vincent Pastore in zijn standaard rol en een hoop bijrollen en cameo's van onder andere Jerry Stiller, Marshall Bell en Mike Judge. Wat dat betreft is Serving Sara geen straf om naar te kijken. Verder is de film kleurrijk, vlot en hier en daar best geestig. Toegegeven, veel grappen zie je mijlenver aankomen en bijzonder kun je de film nergens noemen. Maar daar krijg je anderhalf uur vrij aardig amusement voor terug. Ook leuk.

3 sterren.

avatar van 606

Vrij leuke film niet bijzonder maar, soms best wel grappig.

Toch best goed geacteerd.

Verhaal was ook goed te doen.

avatar van missl

missl

Combinatie Matthew Perry, Elizabeth Hurley is wel leuk, daarom kijkt de film lekker weg.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Héél Amerikaans. Dat betekent dat de humorsoort van het flauwe kaliber is en dat kan óf goed óf vreselijk uitpakken. Er is zelden een middenweg mogelijk, maar Serving Sara weet hem zowaar te vinden. Er komen afschuwelijk slechte grappen voorbij, maar ook wel echt meerdere momenten waar ik hardop om heb moeten lachen, hetgeen niet vaak meer gebeurt. Veel is te danken aan Matthew Perry, die eigenlijk een iets grofgebektere en zelfverzekerdere versie van Chandler neerzet, maar - toegegeven - dat ligt hem dan ook wel goed. De chemie met Elizabeth Hurley is er niet zozeer op romantisch vlak, maar als (komisch) duo werkt het wel. De film gaat bij vlagen hysterisch over the top en de film is er ook zo eentje die je op de korte termijn weer vergeten bent, maar dat neemt niet weg dat ik me best goed geamuseerd heb.