• 8.223.252 stemmen

Actie / Komedie | 90 minuten

Genre: Actie / Komedie

Geregisseerd door: Jeff Centauri

Met onder meer: Andre McCoy, George Meyers en Larnell Stovall

IMDb beoordeling: 2,7 (127)

Over The Fear of Speed

Brittany moet haar fobie voor snelheid overwinnen! Dat is de enige manier om haar vrienden te redden uit de handen van de keiharde drugsbaron Hornero Martino en zijn zoon Rico, die ten koste van alles en iedereen leider wil worden van de gang. Brittanys vriend en illegaal autocoureur Max Spears gaan samen met de legendarische vechtersbaas Zendo de strijd aan met de Martinos om deze te weerhouden hun geheime wapen te gaan gebruiken.

Zendo (as Chyna McCoy)

Sparks / Undercover Gay Cop / Lazy Scientist (as Rick Rhodes)

avatar van mc ninja

mc ninja

goeda achtie film, maar ik den kdat hij meer bekekn wordt voor de toch wel lekkere babes die er inkomen (miko lee)

Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaah-h-hhhaaah-hhgg. Pff!

The fear of speed... tsja.. Wat is het nou?

- een pornofilm met een te laag budget om de dames vol in beeld te krijgen?

- een actie film met een te laag budget om goede actie te laten zien?

- een film waarvan het script geschreven is door de domste playmate die ze konden vinden?

- een diepgravend drama over ontploffend sperma?

- een grap?

Zonder twijfel de meest belachelijke film die ik ooit heb gezien en zal zien. Zonder twijfel ook de enige film die grappiger is dan Hans Teeuwen zonder het te weten, zelfs zonder het te willen.

Maar wáárom kijk je deze film dan denken jullie.. Nou dat zit dus zo:

Een maat van me is een groot fan van films als The Fast And The Furious en spellen als Need For Speed, kortom: snelle auto's waar zich zo nu en dan een wulps model overheen vleidt.

Vandaar dat zijn ouders juist déze film uit de schappen plukten om hem cadeau te doen voor zijn verjaardag, niet wetend met welk een wanproduct zij hun onwetende zoon zouden opschepen.

het cadeaupapier eraf gescheurd waren wij vol verwachting: op de hoes van de dvd prijkten een aantal snelle bolides, omgeven door een heuse vlammenzee. Bloedstollende actie, snelle auto's en mooie vrouwen zou de film bevatten, zo stond er. Hoe kon zo'n film bestaan zonder dat wij ervan af wisten?

Wat bleek? The Fear of Speed is een mislukte soft-porn film, die slecht in beeld gebrachte actie combineert met een waanzinnig debiel plot.

De twee zaken waar het om draait: een chick met een angst voor snelheid, die zij alleen kan overwinnen door te neuken op de motorkap van een top-speed rijdende bolide én (misschien nog belachelijker) een mafiabaas die een geheim wapen heeft om zijn concurrenten te verslaan: zijn explosieve sperma!

Dit allemaal leidt tot een wanstaltige film, waarin pornosterren nogmaals bewijzen niet te kunnen acteren. Het mooiste is eigenlijk de 'grande finale': een autorace waarbij exploderende sperma-mijnen de coureurs het leven zuur maken. Leuk detail: het massaal toegestroomde publiek wordt getrakteerd op een rondvliegend kwakje van de boss himself.

Ik zet expres géén spoilers in mijn review, opdat mensen die het ooit in hun hoofd halen deze film te willen zien, zich snel bedenken.

Ik kan me niet voorstellen dat íemand zit te wachten op deze film!

Alhoewel.... Ik heb deze film stiekem al 3 keer gezien, bepaalde bloot scènes doorgespoeld (echt waar), gewoon om te genieten van de meest idiote film die er is!

Al met al: 0.5 is nog te veel!

Ouders: laat u niet misleiden door de hoes van de dvd

Kinderen: kijk dit eerst, voordat je je waagt aan de schimmige gebieden van het world wide web

Stoners: kijken!

mc ninja schreef:

Goede actie film?

Zat er een witte klodder op je TV ofzo

avatar van king01

king01

Dus daar ging ik dan, van een vriend deze film gekregen omdat hij het toch wel de slechtste film allertijde vond. Ik en 2 vrienden hadden zin in een lachfilm, jammer genoeg hadden we die niet, dus werd het fear of speed. Nou ik zal je vertellen, deze film kan je niet een uitlachen hoe slecht ie is. Want het is zo saai, dat ik deze film na 15 min (15 min van je leven kwijt, je had nog beter kunnen gaan nordic-walke) wou uitzetten. Maar 1 vriend wou nog een grappig stukje zien (die toch niet kwam) dus werden het 25 minuten! In die tijd heb ik één van de slechste films allertijde gezien, samen met 12 aka underground, of iets dergelijks!

Ze hadden er een mooi verhaaltje bij kunnen doen, maar een maffiabaas die explosief sperma heeft en die dit probeert te verhandelen, omdat het nog sterker is dan cocaïne, is wel echt té schandalig. Ik denk dan ook dat deze regisseur dit als een grap heeft gezien, want dat dit op de filmindustrie mag, is echt een ramp.

0.5 * alhoewel ik het liever een 0 had gegeven.

leidsehoodie

Ga je me nou vertellen dat je dit meesterwerk niet hebt afgekeken?!?

Dan heb je het briljante einde gemist! Want op het einde komt de beste grap, als al het sperma explodeert.

Nee echt waar mensen!

!!

Echt waar koning, spoel even door naar het einde, dan kan je toch nog lachen om deze wanproductie!

avatar van niethie

niethie

Zonder enige twijfel een van de meest belachelijke films die ik ooit gezien heb, mijn voorgangers hebben het eigenlijk al gezegt allemaal. Destijds (toen ik nog geen smaak had) eens een stapeltje dvd's meegenomen waaronder deze met de gedachte dat het een coole actiefilm zou zijn maar dat bleek het dus niet te zijn, wel actie maar dan belachelijk gecombineerd met (soft) porno, daarnaast was het verhaal (voor zover het er was) werkelijk het meest belachelijke wat ik ooit gehoord hebt, meestal neem ik dat soort dingen op een korrel zout maar hier lukte dat gewoon nauwelijks omdat alles maar dan ook werkelijk alles te dom voor woorden is. Misschien leuk als je onder invloed bent want nuchter valt hier nauwelijks doorheen te komen. Verder was het kwa seksscenes betreft af en toe nog redelijk opwindend maar als je het als film bekijkt is dit gewoon niets meer waard dan een vette-

0,5 sterren