• 8.611.908 stemmen

Krampus: The Devil Returns (2016)

Horror / Actie | 83 minuten

Genre: Horror / Actie

Alternatieve titel: The Christmas Devil

Geregisseerd door: Jason Hull

Met onder meer: Jason Hull, Richard Goteri en A.J. Leslie

IMDb beoordeling: 1,6 (605)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Krampus: The Devil Returns

"You better be good. For goodness sake."

Na het overlijden van Jeremy’s familie keert Krampus terug naar het stadje waar het allemaal begon. De stad wordt opnieuw geterroriseerd door de kerstdemon die erop uit is om ongehoorzame kinderen te straffen. Jeremy wordt terug gehaald naar zijn stad om voor eens en altijd een einde te maken aan de gruwelpraktijken van Krampus.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Nou nou ik heb er zin in. NOT .

avatar van Filmkonyn

Filmkonyn

Dit is slecht!!! Echt bagger! De 1e Krampus had iig nog special effects (goed of slecht, dat laat ik in het midden) Deze "film" heeft echt totaal niets, geen verhaal, geen effects, geen acteurs. De "acteurs" zijn van de straat geplukt en wachten netjes tot het hun beurt is om wat te zeggen en zeggen het dan alsof ze 6 uur bezig zijn geweest om het te onthouden. Krampus is een tenger ventje met een masker op, totaal niet schrikwekkend
Deel 1 was slecht, maar iig nog te doen door het verhaal en de effects, maar dit vervolg (???) moet je echt laten liggen (ook al duurt ie maar 71 minuten).
Vergeleken met deze film, brengt Asylum oscar materiaal uit..

avatar van Ray1976

Ray1976

Mensen, deze film heeft dan Krampus in de titel, maar is geen vervolg op de film Krampus die in 2015 in de bios hier heeft gedraaid.

avatar van Shaky

Shaky

Vervolg op Krampus: The Christmas Devil (2013) en wellicht nóg slechter dan dat eerste deel. Geen verhaal, dramatisch acteerwerk en het ziet er allemaal niet uit. Zoals Filmkonyn hierboven schrijft Krampus is gewoon een ventje met een masker op, een belabberd slecht masker 'may I add'. Het hangt gewoon los en al . Lekker skippen deze film.