• 8.348.275 stemmen

Genre: Documentaire

Geregisseerd door: Allen Hughes en Albert Hughes

Met onder meer: John S. Dickson, Antonio Fargas en L. Hammond

Plot American Pimp

Een groep Afro-Amerikaanse straatpooiers bediscussieert hun leven en hun flamboyante werk. Ook ontmoeten we enkele van hun vrouwen, die vertellen wat ze verwachten van hun pooiers. Tevens zien we hoe het er aan toe gaat bij vrouwen en hun pooiers die legaal werken.

avatar van james_cameron

james_cameron

Redelijk interessante docu over een niet echt gangbaar onderwerp. Goed gemonteerd en doorspekt met allerlei leuk gekozen filmfragmenten, maar de interviews willen nooit echt van de grond komen en het geheel graaft niet diep genoeg. Moeilijk te vinden overigens, bij mijn weten bestaat de film alleen op regio 1 dvd.