Queen of Hearts (1989)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Jon Amiel
met Vittorio Duse, Joseph Long en Anita Zagaria

Een groot gezin leeft onder erbarmelijke omstandigheden in een armoedige Italiaanse wijk in Londen. De vader van het gezin, bestaande uit de ouders, twee jongens en twee meisjes, heeft een zware gokverslaving en het hele gezin gaat gebukt onder zijn torenhoge schulden. Helaas is dit niet het enige probleem. Het jongste meisje raakt zwanger van een jongen waarmee ze niet getrouwd is. Het oudste meisje ontvlucht het ouderlijk huis om te trouwen en wanneer één van de zonen deurwaarder wordt, probeert de andere zoon een en ander weer op orde te krijgen.