Forbidden Warrior (2005)

Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Jimmy Nickerson
met Marie Matiko, Sung Kang en Karl Yune

In de pagina's van The Gaia Za, 'Het boek der geheimen', is een geheime code verborgen die de eigenaar de macht geeft over de wereld te heersen. Op een dag steelt Che Khan de Gaia Za, maar hij is niet in staat de code te ontrafelen. Dan wordt de 'uitverkorende' geboren die deze code kan vertalen. Che Khan, bang om zijn macht te verliezen, besluit moeder en kind te vermoorden. Het kind overleeft echter de aanslag.

Oke , ben nog net niet in slaap gevallen bij deze film , want ik had nog elke keer de hoop dat hij beter zou worden , maar HELAAS , dus niet .
Vond het al vreemd dat deze film niet nagesyncroniseerd(- zo goed geschreven ?) was , heb niet op de kaft gekeken maar volgens mij een film van amerikaanse makelei , waardoor deze film zo traag ging en de vechtscene's zo waardeloos waren .
ECHT GEEN AANRADER !!!!
EEN 0,5 * VOOR DE MOEITE .

Wat een hopeloze PRUT film. Heb hem na een half uur dramatisch acteren en hopeloze (special) effects uit de DVD speler geknalt en gebruiks het schijfje nu als onderzetter !!!!
Kan niet lager geven dan een 0,5 maar wat mij betreft een MIN 10!

niet kijken!

avatar van lordsnoopy
Het begon nog enigzins aardig. Ik had een matige maar vermakelijke film verwacht, wat het ook was. Maar hetgene wat mij het meest stoorde is dat de film eigenlijk een afgeraffeld open einde heeft:
Zo wordt Seki's liefje gedood door zijn eigen broer, wordt ze herenigt met haar vader en... ja en dan...aftiteling? Het motief in de gehele film is de Gaia Za. Vermoedelijk gaan Seki en haar vader op zoek naar het boek om zogezegd eeuwige wereldvrede te bewerkstelligen. Alsof de huidige eigenaar, de slechte Che Khan, het boek zomaar afgeeft. Zeker aan de Seki die hem zijn twee zoons gekost heeft
En hoe zit het nu met die oudere broer? Hij dood, zonder problemen, zijn jongere broer. Maar zodra zijn leven gespaard wordt door Seki geeft hij ineens al zijn wreedheden op? Ik verwachte dus nog een grootse finale, maar toen kwam opeens de aftiteling.

Het verhaal is wel leuk bedacht, het acteerwerk redelijk en de locaties zijn oke. Ik denk dat het verhaal beter tot zijn recht was gekomen als de film bijvoorbeeld in Japan of Zuid-Korea gemaakt was. En niet door Amerikanen die de Aziatische stijl proberen na te maken.

avatar van Sjoerdow
Lachwekkend slecht.