• 8.612.234 stemmen

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Contract

"Every killer meets his equal."

Tijdens zijn begeleiding van het ziekenhuis naar de gevangenis, slaan de mannen van huurmoordenaar Frank Carden toe en deze komt, samen met zijn politiebegeleider in de auto te water. Ray Keene en zijn zoon Chris, die in het nabijgelegen natuurgebied kamperen, vinden de huurmoordenaar en Ray is vastbesloten Frank mee te nemen. Maar dan krijgt het drietal de mannen van Frank achter zich aan.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Davezelf

Davezelf

Lijkt een film met veel potentie, maar jongejonge wat een onwaarschijnlijke plotwendingen. Als de heren Godman en Cusack het script van tevoren doorgenomen hadden was het budget navenant toereikend geweest.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag eens weer herbekeken, moet zeggen dat ik mij wel vermaakt heb met deze film.

Begin was een beetje verwarrend, maar eenmaal in de natuur zien we een soort kat en muis spelletje.

Dit voert door de bossen en beekjes, mooie beelden ook met redelijk wat actie tussendoor en spanning, einde was ook wel prima.

Echt goed word hij nergens, maar ook zeker niet slecht.

avatar van joeygamer2

joeygamer2

Niet al te beste film. Nergens spannend. Paar stukjes in de film waar je van denkt: wat doen ze nou weer dom dan? Kon me nog wel een beetje vermaken met deze film, maar verder vond ik het niks!

avatar van AniSter

AniSter

Het plot en het slot zijn wel OK. Met een vrij sterke cast. Maar dan... de uitvoering. Is dit nu en film over een trektocht door de bossen, deels in de regen, deel in het donker? Die film moet natuurlijk ergens me gevuld worden, 97 min. is al niet heel lang. Ook staat het geheel bol van de domme acties en onwaarschijnlijke gebeurtenissen. Bijv. een helikopter crash waarna iedereen weer vrolijk verder rent. Cusack kwam totaal niet over, Freeman wél, alleen ben ik van de laatste veel betere films gewend. Al met al een matig geheel, zeker niet voor herhaling vatbaar.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Toen ik deze film destijds zag vond ik het best wel een goeie film. Zou deze best nog wel een keer willen zien.