• 8.603.011 stemmen

Met onder meer: Fiona Allen, Sophie Thompson en Geri Halliwell

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Fat Slags

"Their clothes may be tight but their morals are loose"

De dikkerdjes Sandra en Tracey verlaten na jaren hun geboortedorpje Fulchester, om het te gaan maken in Londen. Terwijl ze in een pub een paar mannen proberen te verleiden, worden ze opgemerkt door de presentator van een talkshow. De volgende dag komen de Fat Slags, zoals ze ondertussen genoemd worden, op tv en zijn ze goed op weg om beroemd te worden.

avatar van happie

happie

Hier speelt Dolph ook in. Deze moet ik eens even gaan checken. Ik denk dat Mr. Lundgren goed overweg kan met komedies.

avatar van Nephilim

Nephilim

Zag hier net een review van.. Zo ongelofelijk fout... Ben benieuwd