No Way Home (1996)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Buddy Giovinazzo
met Tim Roth, James Russo en Deborah Kara Unger

Joey wordt na zes jaar in de gevangenis te hebben gezeten, vrijgelaten. Hij gaat naar het huis van zijn oudere broer (die nu getrouwd is), en mag daar voorlopig blijven.

avatar van jackie
Mooi verhaal, goed geacteerd (met name Tim Roth).

donnie B.
Net gekeken. Goede film. ongetwijfeld geen groot budget maar dat kan de kwaliteit niet onderdrukken. Dit soort 'eenvoudige films' laten juist een bijzondere indruk achter, o.a. vanwege het feit dat dit soort films het van goed acteerwerk moeten hebben ipv special effects e.d. En goed geacteerd werd er....... 3,5*

Hellraiser666
Deze film is 7 sterren waard goede acteurs trouwens

Het eerste uur is fantastisch! Deborah Kara Unger is super sexie en Tim Roth speelt een zeer geloofwaardige rol als ex-gedetineerde. Maar wat het het einde slecht zeg. Wat een ongelofelijk B-film einde. Jammer, jammer...