• 8.518.043 stemmen

Genre: Actie

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Jonas Quastel

Met onder meer: Gary Daniels, Vladimir Comorovschi en Peter Weller

IMDb beoordeling: 4,3 (785)

Plot Forced to Fight

De voormalige illegale vechtkampioen Shane (Gary Daniels) leidt eindelijk een rustig leven, totdat zijn broer opduikt. Hij is tot bloedens toe in elkaar geslagen door de maffiabaas en promotor Danny G (Peter Weller). Om zijn broer en zijn familie te redden, zal Shane opnieuw de ring moeten betreden en om moeten leren gaan met de nieuwe stijl van vechten, waarbij er slechts een regel geldt: er zijn geen regels.

image

avatar van Lennert

Lennert

Toch jammer dat Daniels na een aantal sterke rollen het niet voor elkaar krijgt in high budget films te blijven, zijn acteerwerk wordt steeds beter. Maar goed, ziet er in ieder geval uit alsof er een hoop actie in zal zitten, dus kijken zal ik het zeker wel!

avatar van DiDa

DiDa

Nog steeds geen release....

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Hij staat op Amazon

avatar van xaid

xaid

Dit ziet er behoorlijk slecht uit haha

avatar van ipman-99

ipman-99

"Win ... Or Die Fighting." ... " !!!

Fantastische Actiefilm - Martial Arts !!! Heerlijke vette Martial Arts film met voormalig kick-boxing champion Gary Daniels! Gary Daniels heeft (ook) al heel wat heerlijke Actiefilms op zijn naam staan, zoals o.a ("Tekken", Cold Harvest en "Hunt To Kill") ... films die niet meer willen zijn dat heerlijke actie entertainment en dat is bij deze niks meer of minder ! Zijn dit gevechten zoals in bv "Ong Bak" ... ? dan is het antwoord neen ! Maar kan ik hier evenveel van genieten ...? zeer zeker !!! De gevechten worden dikwijls ondersteunt met opzwepende muziek en de gevechten kwamen bruut over met hier en daar toch wel enkele knappe moves van vooral Gary Daniels !

Als algemene filmliefhebber/verzamelaar van ieder land en ieder genre kan ik evenveel genieten van b.v "Forced To Fight", "American Ninja" en "Ong Bak" om er (maar) 3 verschillende uit te halen ! Peter Weller ("Robocop") speelt hier echt de slechterik van dienst ... ! Mijn momentopname bepaalde dat ik deze film nu zag ... en in zijn genre en wetende wat ik kon verwachten was dit een heerlijke Actiefilm met een toch wel heerlijke Gary Daniels !

avatar van DiDa

DiDa

Onverwacht goede review van blu-ray.com!

Forced to Fight Blu-ray

avatar van Lennert

Lennert

Voor iemand zoals ik die niet download ben ik toch benieuwd wanneer de film naar Nederland komt of in ieder geval voor een beetje schappelijke prijs uitkomt.

avatar van brave71

brave71

een film die zo uit de begin jaren 90 geplukt kon zijn.

Het verhaal is mager en al tig keer gedaan, acteerprestaties zijn oke, actiescenes zijn wat mager en af en toe wat houterig.

Wel leuk om te zien dat Gary nog steeds in topvorm is....

Wel aardig, maar ook in zijn soort geen topper.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

B film met een matig, standaard verhaal en de gevechten zijn ook niet bijzonder. Acteerwerk valt nog mee. 2,5 ster

avatar van dwid

dwid

13 in een dozijn b-film, wel vermakelijk, maar absoluut niets niews...

12 in een dozijn...

opzich best een leuke film, alleen jammer dat er al zoveel van zijn..

zelfde verhaal en tja het vechten.. ik ben geen specialist maar voor mij allemaal hetzelfde//

avatar van schumacher

schumacher

12 in een dozijn en toch blijf ik zo'n films leuk vinden, vooral vermakelijk, kijkt lekker weg, acteurs vielen ook best mee, heb al veel veel erger geweten.

Ik heb een leuke avond gehad met deze film. Je houd ervan of je houd er niet van.

Gevechten waren nog oke maar wie een echte topfilm wil zien qua acteren, qua vecht scenes ook moet zeker eens de film warrior bekijken, das van een heel hoog niveau dirne film, echt een topper.

avatar van Brabants

Brabants

Film die uitgevoerd is met een zeer ongeloofwaardig plot en hetgeen de film om draait(het vechten) te weinig en te amateuristisch van aard is. De regisseur wil hier eigenlijk uitblinken in beiden en hierdoor blijft er eigenlijk niets overeind staan. Het enige mooie in deze film zijn de Sak Yant tattoos van Shane.