711 Ocean Drive (1950)

Film noir / Misdaad

geregisseerd door Joseph M. Newman
met Edmond O'Brien, Joanne Dru en Otto Kruger

Mal Granger is een politiebeambte die weinig tot geen respect van zijn collega's krijgt. Als hij op een dag informatie krijgt om een illegaal goksyndicaat op te rollen ruikt hij zijn kans...

avatar van Biosguru
Ondanks goed acteerwerk, een aantal leuke oneliners, mooi camerawerk en een sensationeel einde bij de Boulderdam komt het niet tot leven. Jammer, alle onderdelen waren er.