Madison (2001)

geregisseerd door William Bindley
met James Caviezel, Bruce Dern en Jake Lloyd

Het waargebeurde verhaal over een man die er alles aan doet om mee te kunnen doen met de Madison hydroplane-bootrace. Samen met zijn zoons bedenkt hij een plan om met de grote gesponsorde jongens te kunnen concurreren. Hij krijgt echter te maken met een sceptische bevolking van het stadje, een gedemoraliseerde crew en een echtgenote die liever wil verhuizen naar de stad.

avatar van james_cameron
Zeer oubollige feelgood movie die van begin tot eind ook nog eens erg voorspelbaar is. De film heeft het hart op de juiste plaats, maar door de matige regie, de slechte opbouw, het doorsnee camerawerk, de rommelige montage en het onevenwichtige akteerwerk valt er weinig te genieten.

avatar van Phantasm
Film is veel te traag en veel te veel gepraat, moet je maar leuk vinden, erg magertjes.