Ellie Parker (2005)

Komedie / Drama

geregisseerd door Scott Coffey
met Naomi Watts, Chevy Chase en Scott Coffey

Deze film gaat over de Australische actrice Ellie Parker die het probeert te maken in Hollywood. Tijdens haar tocht ontmoet ze allerlei mensen van verschillend pluimage en we zien haar dagelijkse leven tijdens en tussen de audities door.

avatar van as
as
Comeback Chevy Chase?

avatar van Naomi Watts
Echt heel erg blij dat er een langere versie van komt. In de short version was Naomi Watts weer formidabel. Hele intrigerende film over 'the road to achieve your dream'.

Trailer. Ziet er wel grappig uit.

avatar van streeter
ben benieuwd hoeveel minuten Chevy erin zit.

avatar van moviefreak#1
streeter schreef:
ben benieuwd hoeveel minuten Chevy erin zit.

Leeft ie nog...?

avatar van moviefreak#1
Wouter schreef:
Leeft ie nog...?

Hij is in elk geval wel een stuk ouder geworden
Maar hij heeft de oplossing gevonden : Hij heeft zo'n fijn 55+ grijs ringbaardje

avatar van Naomi Watts
Nadat ik twee jaar geleden de short Ellie Parker gezien had en hoorde dat ze van plan waren er een full length feature van gingen maken kreeg ik erg hoge verwachtingen. Niet onterecht blijkt achteraf want wat een geweldige comedy. Het heft evn geduurt maar nu heb ik hem dan toch gezien.

Watts laat nu zien ook erg komisch te kunnen zijn, hilarische gebeurtenissen, komische momenten perfect afgewisseld met dramatische momenten. 4,5*

avatar van streeter
De film heeft weinig te bieden kwa verhaal, maar Naomi Watts en Chevy Chase (in 1 scene) waren uitstekend.

avatar van InCharacterMan
as schreef:
Comeback Chevy Chase?

Deze geweldige film heeft een speciale plek veroverd in mijn hart.