Black Cat Run (1998)

Actie

geregisseerd door D.J. Caruso
met Patrick Muldoon, Peter Greene en Amelia Heinle

Johnny Del Grissom Patrick Muldoon is een aan lager wal geraakt autocoureur. Hij raakt betrokken bij een gewelddadig gevecht met de politie, nadat hij vals beschuldigd is van een gruwelijk misdrijf. Om zijn onschuld te bewijzen en de vrouw waar hij van houdt te redden zal hij op onderzoek uit moeten. Hij komt oog in oog te staan met keiharde criminelen.

Net op yorin zitten kijken maar deze is wel heel slecht. Veel oppervlakkiger personages heb ik zelden gezien.

Niet alleen oppervlakkig maar het verhaal ( flinterdun) is zodanig ongeloofwaardig en vergezocht dat het allemaal simpel weg niet bóeit.