Dirty Love (2005)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door John Asher
met Jenny McCarthy, Carmen Electra en Victor Webster

Bedrogen door haar vriendje Richard (Victor Webster), gaat Rebecca (Jenny McCarthy), na advies van een helderziende, op zoek naar haar ware liefde. Rebecca is fotografe en heeft als doel gesteld via haar werk wraak te nemen op haar ex.

avatar van Dreamboy
de serieuze filmkijker moet dit niet kijken. Als je even lol wil hebben en wil lachen moet je deze film kijken.

Omdat dit zo'n ontiegelijk foute film is geef ik hem 4 sterren.

Vooral het begin met Oh My God! GEWELDIG!

avatar van mikey
De dialogen zijn tergend langzaam en missen constant impact. Daarnaast doet mcCarthy me denken aan de Evil Dead films.. vooral toen ze aan de bus zat vastgeplakt.

avatar van rensiemetal
Ondanks zijn lage gemiddelde was ik benieuwd naar deze film, dankzij de voorkant van de dvd. (je weet wat ik bedoel).
Was af en toe wel vermakelijk maar heb te vaak moeten gapen.

avatar van Dreamboy
Moet wel zeggen dat het af en toe wat traag was, maar vind het wel een top komedie! Carmen Electra is zo fout

avatar van m1701
Vind deze film helemaal niet zo slecht.
Het is net als elk andere, American Pie (etc) film.
Slaat ook nergens op.

Vond alleen in de supermarkt een beetje to much. OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY GOD.....

Leuke film. 2,5*

avatar van van duijn
Dirty love is een film met foute tieten

avatar van Keane1983
HYLARISCH...ik heb echt in mijn broek gezeikt van het lachen. Te dom, te slecht geacteerd, en te maffe verhaallijn en natuurlijk knappe mannen en vrouwen.
Ik ga hier niet te veel over vertellen, behalve: I LOVE IT!!!
De film neemt zichzelf niet serieus en dat moet jij als kijker ook echt niet doen.
Van mij een dikke 4.5*
(waarschijnlijk ben ik echt de enige die hier van houd op deze site!!!)

avatar van snoes92
Hele foute film maar dat vind ik juist wel leuk zo af en toe! Heb veel gelachen dus dat is goed.

avatar van sharukhkhan
jenny is een lekker wijf en dat maakt de film het aanzien waard. verder weinig verhaal, het is eigenlijk eerder een lange sitcom dan een echte film. het einde is voorspelbaar en zwak.
perfecte film om acherover te leunen en verstand op oneindig

avatar van SimonV
Onbenullig, kon er niet om lachen en heb hem niet afgekeken.

avatar van Crazy_horse
Tieten zonder bier.
Kijken om je gedachtes te verzetten / te verdoven.
Erg slap verhaal, Jenny te plastic. Maar ja wel de ochtend doorgekomen.