• 8.613.411 stemmen

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Fourth Man Out

"Friends don't let friends come out alone."

Adam woont in een kleine stad in Amerika. Hij is een automonteur, die zijn vrije tijd doorbrengt met zijn hechte groep vrienden, Chris, Nick en Ortu. De mannen doen alles samen: pokeren, video games, schieten, dronken worden en daten. Maar er is iets met Adam, dat zelfs zijn vrienden niet weten. Hij is niet zo geïnteresseerd in vrouwen. Zijn beste vriend Chris belooft hem dat er niets zal veranderen, maar uiteraard veranderen er enkele dingen wel. Na de eerste schok komen de jongens er achter dat Adam nog steeds dezelfde kerel is. Echter, wanneer een afspraak met Chris in het honderd loopt, lijkt een misverstand de groep te verdelen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van narva77

narva77 (crew films)

• 12008 berichten

Staan geen acteurs bij...? Zal even een correctie insturen.

avatar van centurion81

centurion81

• 2016 berichten

Het hele plot is ook zo beroerd geschreven, dat ik niet snap hoe deze toevoeging ooit is goedgekeurd..zal als ik es achter de laptop zit een correctie maken ?

avatar van freek_93

freek_93

Leuke film waar Adam uit de kast komt tegenover zijn omgeving.

Een keer een ander onderwerp dan normaal. Ondanks dat het onderwerp anders is, komen dezelfde clichés om de hoek kijken. Ook is de film erg voorspelbaar. Het wordt wel allemaal lekker luchtig gebracht, waardoor dit toch een leuke film is.

De humor is niet hoogstaand. Heeft niet meer dan een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren. De karakters zijn leuk, de acteer prestaties zijn prima en het verhaal is simpel, maar wordt niet uitgerekt. Hierdoor is de film prima te kijken.

Een film die je kijkt, je leuk vermaak biedt en je vervolgens weer snel vergeet.

avatar van SimonV

SimonV

Leuke film over een coming-out, maar dan net even anders. Net de coming-out, maar vriendschap staat centraal. Op sommige momenten ontroerend. Film is meer feel-good dan comedy. Goede chemie tussen acteurs.

avatar van Shaky

Shaky

Zonder enige verwachtingen of echt een idee waar de film over zou gaan, heb ik de film gekeken. Wat een ontzettend sympathieke feelgood film bleek dit te zijn. Het verhaal is vrij simpel maar prima uitgewerkt en de karakters zijn leuk en interessant genoeg om te blijven boeien. Deze film heeft me positief verrast.

avatar van jippie2010

jippie2010

Ai... moeilijk doorheen te komen.

Teveel cliché's, traag en een niet al te beste cast. *2,5

avatar van centurion81

centurion81

• 2016 berichten

Deze film wist bij mij precies de juiste snaar te raken. Sympathiek en luchtig zonder flauw te worden . Veel grappen maar nooit plat en de karakters zijn boeiend en sympathiek. 4*

avatar van Collins

Collins

Een hele sympathieke film over een coming out. Film die ondanks de serieuze thematiek opvallend licht en luchtig van toon is.

Met het ongemak dat de coming out teweeg brengt bij de omgeving en bij het 'slachtoffer', wordt amper ernstig of treurig omgesprongen. Er is steeds een grap of een absurde twist die een ongemakkelijke situatie of een neiging naar een iets serieuzere benadering opleukt of overruled. Dat doet de film voortdurend. Voordat de ernst de overhand krijgt, keert de film snel weer terug naar de veilige luchtigheid. Naar de humor. Helemaal niet verkeerd, want dat werkt prettig relativerend en past goed in de lichte benadering van het thema.

Die humor is ok. De vele ongemakkelijke situaties die met relativerende lucht zijn opgepompt, werken zeer komisch. Samen met de goeie verbale afzeikhumor is de film goed voor een paar bescheiden en uitbundige lachsalvo's.

De personages zijn sympathiek en natuurlijk net zo luchtig als de film. Ook hier geen diepzinnigheid, maar gewoon simplistisch neergezette karakters. Da's goed, hoor. Die eenvoud past gewoon goed in de luchtige aanpak.

“Fourth man out” is een humorvolle feelgood zonder diepgang. Best leuk.

avatar van IH88

IH88

“I don't know ti**ies. I'm gay!”

Sympathieke film. Fourth Man Out is als het aardige jongetje in de klas die iedereen graag te vriend wil houden, en niemand tegen het zere been wil schoppen. De film mist wat scherpte en is zekere niet de hele tijd boeiend, maar de acteurs en sommige grappige situaties zorgen toch voor een aangename kijkervaring. De coming out van een volwassen man wordt mooi neergezet en de film heeft een goede combinatie van humor, drama en sentimentele momenten. Aardige film om een keer gezien te hebben.

avatar van misterdhdh

misterdhdh

Had toch iets meer verwacht van deze film. Een film over een coming out heb ik nog niet zo vaak gezien, maar het idee erachter is wel interessant. Deze Fourth Man out is wel bijzonder luchtig maar ik miste toch de humor bij deze film. Voor zover ik me nog herinner heb ik niet echt veel moeten lachen bij deze film. Misschien was het gewoon niet mijn soort humor. Had gewoon meer een komedie verwacht en dat kwam niet uit de verf. De personages zelf doen het wel goed en passen wel bij elkaar. Ik vind niet echt iets slecht aan deze film maar ook weinig echt dingen die ik bijzonder goed vond. Het verliep allemaal iets te standaard en misschien te braaf. Echt boeiend vond ik het nooit worden. Het einde was net zoals ik van de hele film vond niet slecht maar allemaal zo gewoontjes. Kon me over het algemeen niet echt overtuigen.

2.75/5

avatar van AnyaH

AnyaH

Luchtige dramedi over coming out binnen een vriendengroep. Cinematografie: scѐnes afwisselend binnenshuis, buiten in de tuin, werken in de garage of met vrienden in het uitgaansleven. Muziek: vlotte, meestal vrolijke muziek. Acteurs spelen heel naturel alsof ze gewoon van de straat geplukt zijn.

Adam durft het eindelijk aan zijn drie beste vrienden te vertellen. Hilarische momenten met: 'we doen gewoon wat mannen gewoonlijk doen!' en de reactie van de buurvrouw die ze in de tuin ziet. Adam's bekentenis in de garage: 'I don't know titties, I'm gay!' en thuis door bemoeienis van derden: 'Oh no father, it's worse then dying. It's a matter of eternal damnation!'. Plotwending volgt als zijn vrienden hem gaan helpen. Adam's online daten heeft niet het gewenste resultaat.

Daarna nemen zijn vrienden hem mee naar een gaybar. Door een pijnlijke vergissing komt het tot een tijdelijke breuk tussen Adam en Chris, maar het komt uiteindelijk weer goed en er ontstaan door Chris zijn actie nieuwe kansen voor Adam. Een echte feelgoodmovie!

avatar van mjk87

mjk87

Wel oké. De film kijkt met het prima sfeertje lekker weg. Jammer vind ik wel dat er wat onnodig drama in voorkomt. Leuker was het misschien geweest om enkel te zien hoe men reageert op de coming out en dan dat alles weer normaal wordt, dat was al boeiend genoeg. Die eventuele verliefdheid op die vriend had van mij niet gehoeven, het was niet boeiend en haalt de aandacht weg bij de sterke punten. 3,0*.