Fathers' Day (1997)

geregisseerd door Ivan Reitman
met Robin Williams, Billy Crystal en Julia Louis-Dreyfus

Jack Lawrence is een advocaat die op een dag bezoek krijgt van een ex-vriendin die hem vertelt dat haar kind van hem is. Dale Putley, een depressieve schrijver, krijgt van dezelfde vrouw hetzelfde te horen. Wanneer Jack en Dale elkaar ontmoeten vragen ze zich af wie nou écht de vader is van het kind. Ze gaan op zoek naar hun zoon.

neo (crew)
viel reuze mee. leuk acteerwerk en en voor de oplettende een leuke cameo van mel gibson.

lindastuurman
Mel Gibson?! Damn, al zo vaak gezien die film..nog nooit Gibson gezien (in deze film)...mmh, weird.

neo (crew)
hij valt toch erg op hoor linda. tegen het einde aan tijdens een van die concerten van die band vraagt een man (mel gibson) met allemaal piercings of crystal of williams een piercing willen hebben.

Williams en Crystal bewijzen wat voor een grappige acteurs ze zijn door zelfs dit onding nog (gedeeltelijk) te redden.

Moviestar
Ja leuke film met twee echte vrienden in de hoofdrollen.

redelijke film, met een leuke rol van Billy Crystal. 2.5*

de film is eigenlijk een 3 maar een half punt meer voor Robin Williams

De acteurs maakten de film nog leuk, ik heb er mee kunnen lachen ondanks het redelijk flauwe verhaal...
3.5