• 10.944 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 4 december 1997

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Fathers' Day

Jack Lawrence is een advocaat die op een dag bezoek krijgt van een ex-vriendin die hem vertelt dat haar kind van hem is. Dale Putley, een depressieve schrijver, krijgt van dezelfde vrouw hetzelfde te horen. Wanneer Jack en Dale elkaar ontmoeten vragen ze zich af wie nou écht de vader is van het kind. Ze gaan op zoek naar hun zoon.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Jack Lawrence

Russ Trainor

Shirley Trainor

avatar van neo

neo

viel reuze mee. leuk acteerwerk en en voor de oplettende een leuke cameo van mel gibson.

avatar van lindastuurman

lindastuurman

Mel Gibson?! Damn, al zo vaak gezien die film..nog nooit Gibson gezien (in deze film)...mmh, weird.

avatar van neo

neo

hij valt toch erg op hoor linda. tegen het einde aan tijdens een van die concerten van die band vraagt een man (mel gibson) met allemaal piercings of crystal of williams een piercing willen hebben.

Williams en Crystal bewijzen wat voor een grappige acteurs ze zijn door zelfs dit onding nog (gedeeltelijk) te redden.

avatar van Moviestar

Moviestar

Ja leuke film met twee echte vrienden in de hoofdrollen.

avatar van roda

roda

redelijke film, met een leuke rol van Billy Crystal. 2.5*

avatar van savi_7

savi_7

de film is eigenlijk een 3 maar een half punt meer voor Robin Williams

avatar van LivingShinigami

LivingShinigami

De acteurs maakten de film nog leuk, ik heb er mee kunnen lachen ondanks het redelijk flauwe verhaal...

3.5

avatar van adso

adso

'Kopie' van Les Compères (1983)

avatar van blondiefilmfreak

blondiefilmfreak

wat in het begin nog het voordeel heeft van de twijfel word teniet gedaan door de te lange speelduur van 98 minuten.75 minuten had allang genoeg geweest .deze film heeft flauw plot op flauw plot en dat wel minimaal 8 maal.doet nog het meest denken aan de flauwe toneel stukjes in de jaren 80 van john lantings theater van de lach.een halve ster meer kan ik er niet van maken.