After the Storm (2001)

Actie / Thriller

geregisseerd door Guy Ferland
met Benjamin Bratt, Armand Assante en Mili Avital

Een luxe schip zinkt na een zware storm op de Caraibische Zee. Twee duikerdieven beschouwen het als de kans van hun leven, maar ze zijn niet de enigen...

Goede film dacht ik, had een paar maanden geleden gehuurd. Maar helaas zeer trage film

Goed verhaal, met ook mooie beelden van de natuur.
Ondanks de neppe haai 4 sterren.

avatar van stan
Gewoon slecht

R0$!t@ schreef:
Goed verhaal, met ook mooie beelden van de natuur.
Ondanks de neppe haai 4 sterren.

dat is wat ik er ook van vind.
zeer mooie natuurbeelden 3,5*

Dick2008
Alleen aan het eind maar verder eigenlijk nauwelijks een actie/thriller te noemen. Gelukkig dan maar. Ik vind het een mooie film, met sfeervolle beelden, afspelend in 1933 op de Bahama's. Het verhaal stelt eigenlijk niet zo heel veel voor, de jacht op een schat en daarnaast wat romance. Maar het wordt allemaal wel mooi in beeld gebracht. Het slot vind ik wat onbevredigend maar verder een prima film. Naar een verhaal van Ernest Hemingway. 4.0

schitterende film,het zou een film voor mijn moeder zijn maar zelfs voor een jong iemand als ik is het een goeie film.
armand assante en benjamin bratt spelen 2 jonge puppies waar vrouwen van wegsmelten.
ook de vrouwelijke tegenspeelsters zijn de moeite waard.
deze film verdiend een dikke 10+

avatar van Piratje
Mooi, geromantiseerd exotisch, wat voorbijgestreefd, verhaal naar een idee van prima schrijver Ernest Hemmingway. Ook al geleden van 2001 gemaakt over een periode die zich afspeelde in 1933.
Maar blijft aardig om te zien en ontspannen te genieten.

De romantiek speelt zich af tegenover/naast een achtergrond van wantrouwen, macht en geld.
Omdat er weing thema's behandeld worden, slechts één, komt dit verhaal nogal langdradig over. Maar blijft mooi en eenvoudig.

Is mij 4,0 waard.