Man of the House (2005)

Actie / Komedie

geregisseerd door Stephen Herek
met Tommy Lee Jones, Kelli Garner en Shannon Marie Woodward

Texas Ranger Roland Sharp krijgt de opdracht de enige getuigen in de rechtszaak tegen een drugsbaas te beschermen. Deze getuigen blijken de cheerleaders van de Universiteit van Texas te zijn. Om hen te beschermen doet Sharp zich voor als assistent-coach van het cheerleader-team.

avatar van ane19
ik vond het wel een grappige film.

avatar van notorious_kim
Tegen alle verwachtingen in vond ik deze film niet slecht. Hij is wel vrij middelmatig, en echt veel moest ik niet lachen. Maar er zit een tof verhaal achter, ze lachen natuurlijk met alle clichés van cheerleaders, wat voor mij niet zo grappig is aangezien ik danser ben, maar eigenlijk stoorde het me niet.
De cast was niet storend, ik had verwacht slechte prestaties te zien, maar iedereen zat toch vrij goed in zijn rol, natuurlijk zijn dit geen super acteurs.
Het was echt eens een ontspannend filmpje om te kijken!

avatar van biosmovie
Leuke film, en een aardig verhaal voor een komedie.
3,0****

Deze film weet blijkbaar niet waar hij heen wil. Voor een komedie is hij niet grappig genoeg, actie is er bijna niet en voor een politiefilm is het te ongeloofwaardig en onnozel. En toch vond ik dit zo slecht niet. Het heeft wel iets, die spanningen tussen de meiden en Jones. Jones is gewoon super in dit soort rollen, hij heeft er ook de 'look' voor. En de meiden zijn erg lekker, dat zal ook wel helpen. Het is voorspelbaar, maar het is ook gewoon entertainment. Leuk tijdverdrijf.

avatar van jumpstylemovie
Leuke doorsnee komedie. Gewoon gezellig verhaaltje met aardig acteerwerk.

avatar van Xen0n
Niet verwacht dat deze nog zo leuk zou zijn. In eerste instantie wilde ik hem niet eens bekijken, gelukkig toch maar gedaan. Leuk verhaal, aardig acteerwerk. Het zit tussen een 'slecht verhaal tiener komedie' en een hele sterke komedie in. Als je van komedie houd, of gewoon zin hebt in een leuk en simpel filmpje tussendoor. Dan is dit een grappige aanrader.

avatar van 606
Leuke film en sommige grappen waren prima.
Actie was er niet veel maar ach ja non stop schieten hoeft ook niet altijd.
Acteren was ook wel goed.

3 sterren

avatar van DonOswaldo
zeker leuk voor een keertje, had hem veel slechter verwacht

avatar van Katharina
Leuk om een keertje te kijken, geen hoogvlieger, maar hij is okay.

Geen hoogvlieger, zeker niet.
Maar zeker wel een leuke in zijn soort.

Een chagrijnige man + Een lading tienermeiden.. Moet leuk zijn. En dat bleek.

Aanrader.

avatar van movie fan
redelijk filmpje . verhaal was oke , het beste van de film eigelijk was tommy lee jones . de rest van de film was goed . vermakelijk filmpje , niet meer . 3.5 sterren

avatar van badfans69
Flauwe komedie

avatar van simeone49
gewoon een leuke film met best een aardige grappig verhaal en mooie meiden

avatar van Iceman69
Ik heb me er wel mee vermaakt een lekkere lompe tommy lee jones

avatar van Phantasm
Leuk om een keer gezien te hebben. redelijk verhaal.