• 10.590 nieuwsartikelen
  • 8.967.492 stemmen

Balto III: Wings of Change (2004)

Animatie / Familie | 76 minuten

Genre: Animatie / Familie

Alternatieve titels: Balto III: Een Avontuur met Vleugels / Balto 3: Een Avontuur met Vleugels

Geregisseerd door: Phil Weinstein

Met onder meer: Sean Astin, Keith Carradine en Jodi Benson

Gesproken taal: Pools en Engels

Plot Balto III: Wings of Change

Balto's zoon werkt bij de post. Als er op een dag een postvliegtuig komt, waardoor de hondenslee overbodig is, doen de trouwe vierpotige postbodes er alles aan om de mensen ervan te overtuigen dat de hondenslee het beste is. Als het vliegtuig in nood is, besluit Balto samen met zijn vrienden om de piloot te helpen.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Kodi (stemrol)

Jenna (stemrol)

Duke (stemrol)

Ralph / Mr. Conner (stemrol)

Boris / White Mountain Postmaster (stemrol)

Dusty (stemrol)

Balto / Moose 1 / Moose 2 (stemrol)

Dipsy (stemrol)

Mel (stemrol)

Muc / Luc / Simpson (stemrol)

avatar van kwinz

kwinz

Nogal saaie film die veel te veel afwijkt met het originele verhaal. Klungelig. De personage's zijn wel mooier getekend. Soms wel een ietje kinderachtig, en soms een beetje humoristisch. Verder is'ie prima oke.

avatar van kwinz

kwinz

kwinz schreef:

Ik heb de trailer ervan op www.youtube.com gezien. Nogal saai.

avatar van Vanitas

Vanitas

Kan niet wat zijn;

Deel 1 was goed, perfect in mijn kinderogen vroeger en nu nog steeds geliefd. Deel 2 was een aardige opvolger, mysterieus en ook wel weer goed gedaan.

Maar nog een deel:O Dit is werkelijk niet te geloven! Helemaal verpest, Balto word gewoon uitgemolken om winst te maken. Het verhaal is niet wat en dat het alweer om een kind van Balto draait; jammer.

Enige pluspunt, de ijsberen en Ome Boris zitten er nog gewoon in

avatar van WolfMol

WolfMol

Eenje voor de liefhebber.

avatar van Rico120

Rico120

hoewel dit best goed inelkaar zit vond ik hem op sommige punten tegen vallen

maar al goed

deze film is niet beter dan zijn voorgangers maar ook niet slechter dan zijn voorgangers

het zit er tussen in