The President's Analyst (1967)

geregisseerd door Theodore J. Flicker
met James Coburn, Godfrey Cambridge en Severn Darden

Eén van zijn patiënten vertelt de psychiater dat hij uitgekozen is om de analist van de president van de Verenigde Staten te worden. Hij is erg trots, maar merkt dat zijn hele leven bepaald wordt door de nieuwe functie en dat hij als speelbal wordt gebruikt tussen de president, de CIA en de FBI. Hij neemt ontslag, maar zo makkelijk is het niet om van hun invloed weg te komen.

avatar van De Knip
Bij het plot dacht ik al dat het nergens over ging, maar de film zelf is zo mogelijk nog inhoudlozer. Bovendien is de film oh zo niet grappig

avatar van streeter
Een apart en soms vaag verhaal, maar Coburn is simpelweg briljant in deze rol.

avatar van Biosguru
Het is gewoon echt niet leuk. Geen enkel moment. Geen 1 grap werkt.