Freeze Frame (2004)

Verenigd Koninkrijk / Ierland
Thriller / Misdaad

geregisseerd door John Simpson
met Lee Evans, Colin Salmon en Rachael Stirling

Sean Veil is een paranoïde man die zichzelf 24-uur per dag filmt. Wanneer hij ooit van een crimineel feit beschuldigd zal worden kan de film als alibi dienen. Problemen ontstaan echter, wanneer de politie hem arresteert en de enige band met gebeurtenissen van de betreffende dag, verdwenen blijkt.

avatar van wu-tang
klonk interesant , maar dat het in engeland afspeelde en dat een zielig figuur de hoofdrol had , waren minpunten !!

het verhaal was origineel maar anderen hadden deze film moeten maken !!

avatar van JDSsmetje
JDSsmetje schreef:

score ......... 4.20

Ondertussen iets verhoogt naar 4.35

avatar van JDSsmetje
Na 3de herziening zet ik deze film in mijn top 10 ! Hij staat dus in mijn top 10 op nr. 7 denk ik.

Het begin is redelijk maar 3 sterren is het zeker niet waard. Ik vond het saai, slecht acteerwerk, weinig verrassingen, viel er letterlijk door in slaap. De ochtend heb ik het vervolg ingezet maar werd er prikkelbaar door, vooral het laatste deel heb ik met tegenzin afgekeken.

avatar van b00ts
Prima prent. Erg sterk acterende Evans.

Doorzichtig acteerwerk, slecht verhaal.

avatar van Onslaught
Matig.

Begon saai, middenstuk werd spannender, maar naar het einde toe zakt de film totaal in.