Love Wrecked (2005)

Alternatieve titel: Lovewrecked

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Randal Kleiser
met Amanda Bynes, Chris Carmack en Jonathan Bennett

De achttienjarige Jenny (Bynes) heeft een vakantiebaantje in een tropisch vakantieoord. Haar favoriete rockster Jason (Carmack) verblijft in het oord en tijdens een cruise slaan ze allebei overboord. Jenny is uitzinnig van vreugde, als ze merkt dat ze samen gestrand zijn op een verder verlaten eiland. Jenny heeft snel door dat ze eigenlijk heel dicht bij het vakantieoord gestrand zijn maar Jenny verbergt dit voor Jason, zodat zij een kans zal hebben om hem voor haar te winnen. Ingewikkelder wordt het wanneer Alexis, de aartsrivale van Jenny, ook beweert te zijn gestrand en zij samen moeten strijden voor de affecties van Jason.

avatar van TimZor
Een Bynes film is altijd standaard. maar evengoed weer elke keer leuk om te kijken.

avatar van mikey
Beetje raar misschien, maar ik vond hem soms erg grappig. De film lijkt danwel op een aflevering van een nikcolodeon showtje maar het uitgangspunt is best goed. De scenes met de 2 ruziende meiden zijn komisch, de film is best cynisch jegens popsterretjes en meidendromen etc. Ach best leuk. De dochter van tony soprano heeft aardig wat komisch talent..

avatar van TimZor
nu alweer op tv :O

avatar van erpunited
Flauwe film. Maar af en toe wel vermakelijk. voorspelbaar. niet best geacteerd maar ik verwachtte er ook niet veel van en dus viel me de film niet tegen

Dit soort films kijkt heerlijk weg.

avatar van ILDIB
pfff wel heel erg flauw en 1dimensionaal. Bynes doet het nog best oke, maar tis allemaal zo voorspelbaar als de neten. Overigens is het plot zo ongeveer helemaal verteld in de uitleg hierboven.

avatar van Fran
Ik vond dit een heel oppervlakkige film. En de personage's werden weer erg overdreven neergezet. Nee, ik vond dit niet zo'n geslaagd filmpje.

ga ik dus vanafond niet kijken

avatar van Sarasani
Niet best......

avatar van missy85
Het was een simpel verhaaltje, ook wel een beetje voorspelbaar, maar verder wel leuk
Een typische film voor Amanda Bynes, nooit vervelend!
Jason vond ik een vreselijk figuur, een typisch geval een leeghoofd zonder enige uitstraling.

avatar van kuiponok
Een hele simpelel, voorspelbare film en de humor is inherent.
Amanda Bynes doet het prima en maakt deze film toch nog enigszins wat goed.

Dick2008
Wel een filmpje voor dit jaargetijde lijkt me, al leek het me bij voorbaat al niks, vooral met die Amanda Bynes. Maar ik dacht ik zal maar even kijken nu hij toch op tv was, i.p.v. alles maar aan te schaffen op dvd. Maar toch niet veel aan, flauw zou ik het niet willen noemen, maar het komt wel erg nep over vaak, met veel opvallende fouten in de film. Lijkt me een vrij vlug in elkaar geflanst filmpje. Ik lees bij IMDb, het is op locatie gefilmd in de Dominicaanse Republiek, maar ik had toch heel vaak het gevoel dat ze het ergens hebben opgenomen en later mooie beelden hebben toegevoegd.
Moet over komen als lollig, maar ik vond het erg gemaakt allemaal, eerder irritant. Jonathan Bennett.doet het nog wel redelijk, met o.a. die massage, maar verder viel er weinig te lachen. 1.0

ramonbrenda
leuke film zeker 2de keer kijken waard vind ik 3 sterren waard

avatar van Miszmi
Op zich een film die prima wegkijkt. Ik ergerde me wel vreselijk aan Chris Carmack, vond hem niet zo lekker spelen, mogelijk komt dit deels doordat ik zijn personage niet leuk vond. De scene op het podium hoopte ik dat Alexis en Jenny samen de hele waarheid zouden vertellen om Jason op zijn plaats te zetten. In plaats daarvan kwam er een scene die ik veel minder gepast vond. Uiteraard is de film voorspelbaar, de enige plottwist dat zij al weet dat ze niet op een onbewoond eiland zitten staat al in de beschrijving. Tevens veel 'fouten' in de film. Jenny die, terwijl ze nog denkt op een onbewoond eiland te zitten, steeds droge/nieuwe kleding aan heeft. De personages die, nadat ze uit het water komen, gelijk weer droog zijn. Dit zijn toch wel fouten waar beter over nagedacht had moeten worden. Mede door deze dingen geef ik de film niet hoger dan een 2.5*. Leuk om een keer te zien, maar het zal mij niet bij blijven.