Flesh Eating Mothers (1989)

Horror

geregisseerd door James Aviles Martin
met Robert Lee Oliver, Donatella Hecht en Neal Rosen

Wanneer een man seks heeft gehad met de helft van alle moeders in een stad, blijkt dat hij een kannibalistische ziekte heeft overdragen. Het resultaat hiervan is dat moeders door de hele stad hun kinderen als maaltijd willen nuttigen.

Aangenaam verrast door deze film. Ok de acteerprestaties waren beneden alle peil maar het verhaal, de gore effects en de humor wakkerde mijn intresse terug op. Voor de liefhebbers van cannibal en zombie movies is dit een must see. Hij kon even goed door troma gemaakt zijn en troma I do like.

totaal foute over the top trash zombie film met een lekker foute jaren 80 look
als je fan bent van troma zeker zien

avatar van Vascago
Leuk filmpje die fans van Troma zeker zullen waarderen. Film is wel wat traag en het acteerwerk is uiteraard beroerd, maar er zitten genoeg leuke dingen in om te blijven boeien. Foute humor en wat lekkere gore houden het leuk. De soundtrack had wat beter gekund.

avatar van Richard_Voorhees
Lijkt me lekker foute cheese. Misschien maar eens een keer kijken.

avatar van Richard_Voorhees
Belachelijke kolder voor de liefhebbers van Troma inderdaad. Qua acteer werk is het namelijk wel op hetzelfde niveau. Verder weet de film vooral leuk te blijven door de leuke gore fx. De moeders begonnen er door de film heen niet beter op te worden qua uiterlijk. De make-up was van nogal wisselende kwaliteit. Zo vond ik de 'witte maskers' tegen het einde maar pover, maar middenin de film ziet een vage gezichtsvervorming er dan wel weer goed uit.
Ook de soundtrack keuze weet hier en daar wel voor wat grappige momenten te zorgen. Ook de kalme reacties op de meldingen van kannibalisme weten bij mij wel voor wat gelach te zorgen. Zo besluiten twee personages er een joint op te roken.
Met dank aan 88 Films - DVD & Blu-Ray Store - 88films.co.uk is dit geweldige stukje cinema te zien in de best mogelijke kwaliteit. De beeldkwaliteit van de BR is wisselend, maar over het algemeen redelijk.