Lassie (1994)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Daniel Petrie
met Tom Guiry, Helen Slater en Michelle Williams

Als de familie Turner verhuist van de stad naar het platteland van Virginia, leidt dat tot nogal wat aanpassingsproblemen. Vooral tiener Matt voelt zich eenzaam en alleen in zijn nieuwe omgeving. Hij mist het skateboarden en het bruisende leven in de stad. Dat verandert echter snel als de zwervende Lassie opduikt. De stugge en aanvankelijk afstandelijke Matt raakt bevriend met de vrolijke collie en samen gaan ze op ontdekkingsreis in de adembenemende mooie omgeving.

gremlin gizmo
wat een kut film

avatar van Wolverine
Al anderhalf jaar is het daarbij gebleven, dus geef je weinig hoop Diesel.
Zag Lassie vanmiddag tijdens het zappen even over mijn scherm dribbelen, daar heb ik het ook maar bij gelaten.

Ik weet dat ik ruim een jaar te laat ben maar heb je nog enige argumenten gizmo of blijft het gewoon bij kut?

De jonge jongen die een ontwikkeling doormaakt (Tom Guiry) is behoorlijk overtuigend. Beste acteur is de booswicht Frederic Forrest.
Lassie doet wat hij doen moet. Allemaal heel behoorlijk gedaan.

Twee en een halve ster.

hugohei schreef:

Lassie doet wat hij doen moet.
Laat me raden, blaffen...?

avatar van Jordy
Jordy (admin)
off-topic berichten verwijderd

Tom Guiry = Vet cool!!

Waarom heeft iedereen zoveel kritiek op Tom Guiry!! Hij heeft cool haar!

Hij was op tv heb hem gemist

en jullie zeker ook? is een gevoelige film maar beetje kiderachtig, maar zoo lief

film_kaza
heus niet zo´n slechte film. aardig vrmaakt.

avatar van Rianneke_Dan
Jeugdsentiment!!
Film heb ik op videoband, vond hem altijd zo mooi, en zielig.
Nu al een hele tijd niet gezien, maar ik denk ook niet dat ik hem nu nog zo leuk vind.
Maar ik heb me er vroeger wel goed bij vermaakt.

is dit die film waar ze ook ruzie hebben met een grote schapenfokker??

lassie is schattig maar de film is niks aan

avatar van verriet
vroeger vond ik deze film helemaal geweldig,
ik denk ook wel dat kinderen deze film leuk vinden.
ik heb hem laatst nog gekeken, niet zo heel slecht hoor!

avatar van tommykonijn
Ik vind Lassie een leuke avonturenfilm en mijn Vader keek er vroeger altijd naar maar ik vind hem niet overdreven Top als ik eerlijk moet zijn dit komt namelijk door o.a : Té vaak gekeken enzo wel vind ik hem leuk om 2 keer in het jaar te kijken.

avatar van jumpstylemovie
tommykonijn schreef:

sluit ik me voledig bij aan maar ik heb hem nog niet zoooooo vaak gezien , 1 of 2 keer ongeveer

2.5*** ook

K@i
haalt het ECHT niet bij de allereerste Lassie films die ik SUPER vind

avatar van Aapje81
Ondergewaardeerde Lassie die mij toch nog altijd prima vermaakt.