Taxi zum Klo (1981)

West-Duitsland
Drama / Erotiek

geregisseerd door Frank Ripploh
met Frank Ripploh, Bernd Broaderup en Orpha Termin

Bernd is een typische Berlijnse 'huisvrouw'. Zijn favoriete bezigheden zijn koken, schoonmaken en het huishouden doen. Frank, zijn 'echtgenoot', heeft een iets andere smaak. Zijn drang naar anonieme seks met mannen is onstuitbaar! Ziedaar, een probleem...

leuke pornofilm met verhaal want dat is het.waarschuwing. wie niet van pissex scenes houd is deze film geen aanrader.

En dan ook nog plassex wr geen vrouw aan te pas komt, toch?

avatar van riefenstahl
Haha, deze film werd indertijd door de VPRO [wie anders heeft het lef om dat te doen] uitgezonden en wij keken met het hele gezin naar deze film [ik, m'n zusje, pa &ma]. Leuke film voor het hele gezin! ahum...
Wat ik me er nog van herinner is dat er humor in zat maar ook een paar echt gore scenes.
De latere porno die ik heb gezien was echt bagger slecht en daarbij vergeleken zit hier tenminste nog een verhaal in en is 'ie best vermakelijk.

Raar dat ie op MM 1.83 stemmen heeft en op IMBD een cijfer heeft van een 6.6

Open en schaamteloos portret/bespiegeling van een moeilijke homorelatie en seksuele prestaties van een leraar uit Berlijn, vol met expliciete karakteristieke porno (duidelijk van voor het aids-tijdperk), die ik als homoseksuele man zelfs smakeloos vond om te zien, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik de hoofdpersoon niet bepaald appetijtelijk vond. Het verhaal op zich heeft ook al weinig om het lijf.

Waardeloze film. Ik was volgens mij de enige in de klas die hem vroeger niet gezien had op de VPRO. Iedereen was geschokkeerd. Ik kwam de film onlangs tegen en moest hem nu (na 30 jaar) eindelijk eens zien. Het is inderdaad een viese film. Vingers in de kont, over elkaar heen zeiken. Nee, dit ging helemaal nergens over. En het verhaal : Is helemaal niets.

Goh, en in al deze reacties is het woord schaamhaar nog niet één keer gevallen!