• 10.601 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Duits

Releasedatum: 5 september 2019

• CineMember Bekijk via CineMember

Plot Taxi zum Klo

Bernd is een typische Berlijnse 'huisvrouw'. Zijn favoriete bezigheden zijn koken, schoonmaken en het huishouden doen. Frank, zijn 'echtgenoot', heeft een iets andere smaak. Zijn drang naar anonieme seks met mannen is onstuitbaar. Ziedaar, een probleem...

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van corbijn

corbijn

leuke pornofilm met verhaal want dat is het.waarschuwing. wie niet van pissex scenes houd is deze film geen aanrader.

avatar van Wouter

Wouter

En dan ook nog plassex wr geen vrouw aan te pas komt, toch?

avatar van riefenstahl

riefenstahl

Haha, deze film werd indertijd door de VPRO [wie anders heeft het lef om dat te doen] uitgezonden en wij keken met het hele gezin naar deze film [ik, m'n zusje, pa &ma]. Leuke film voor het hele gezin! ahum...

Wat ik me er nog van herinner is dat er humor in zat maar ook een paar echt gore scenes.

De latere porno die ik heb gezien was echt bagger slecht en daarbij vergeleken zit hier tenminste nog een verhaal in en is 'ie best vermakelijk.

avatar van X__Liesjj

X__Liesjj

Raar dat ie op MM 1.83 stemmen heeft en op IMDb een cijfer heeft van een 6.6

gauke

Open en schaamteloos portret/bespiegeling van een moeilijke homorelatie en seksuele prestaties van een leraar uit Berlijn, vol met expliciete karakteristieke porno (duidelijk van voor het aids-tijdperk), die ik als homoseksuele man zelfs smakeloos vond om te zien, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik de hoofdpersoon niet bepaald appetijtelijk vond. Het verhaal op zich heeft ook al weinig om het lijf.

avatar van shrink

shrink

• 1969 berichten

Waardeloze film. Ik was volgens mij de enige in de klas die hem vroeger niet gezien had op de VPRO. Iedereen was geschokkeerd. Ik kwam de film onlangs tegen en moest hem nu (na 30 jaar) eindelijk eens zien. Het is inderdaad een viese film. Vingers in de kont, over elkaar heen zeiken. Nee, dit ging helemaal nergens over. En het verhaal : Is helemaal niets.

avatar van Bigjerry

Bigjerry

Goh, en in al deze reacties is het woord schaamhaar nog niet één keer gevallen!

avatar van Frankie Boy

Frankie Boy

Destijds werd deze film door de VPRO uitgezonden wat nogal wat commotie veroorzaakte toen. Vies, goor, schaamteloos homosexueel gedrag. Nu zoveel jaren later deze film nog eens een keer gezien en wat opvalt is natuurlijk dat de film behoorlijk gedateerd is. Ondanks dat bevat de film gore elementen van nou niet bepaald aantrekkelijke mannen. Het is en blijft gewoon een vieze, gore, nietszeggende film, niet meer en niet minder.

avatar van badfans69

badfans69

Taxi Zum Klo - pathe.nl

November 2019 te zien in 5 steden.

avatar van ohkino

ohkino

Vermakelijke zelfspot, het zou nu niet meer kunnen. De fatsoensrakkers zitten nu op internet.