Canicule (1984)

Frankrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Yves Boisset
met Lee Marvin, Miou-Miou en Jean Carmet

Jimmy vlucht met een grote som geld en het platteland wordt uitgekamt om hem te vinden. Hij verstopt zich in de schuur van een Franse boerenfamilie zonder ethiek. Een jonge vrouw bemerkt zijn aanwezigheid maar hoopt dat hij haar man vermoordt.

avatar van brucecampbell
waar kan je deze vinden?

Beetje laat, maar hier.

avatar van brucecampbell
Heb hem ondertussen al gevonden op vhs met Nederlandse subs, maar ik moet hem nog (her)zien.
Toch bedankt!!

Meneer Bungel
Geen dank. Heb net de Amerikaanse vhs via eBay besteld, ben hier ook wel benieuwd naar.

Meneer Bungel
Aankoop via eBay afgeketst helaas (verzendkosten hoger dan item-prijs mag kennelijk niet), dus misschien toch nog eens voor de dvd gaan.