Doctor Foster (2015)

Verenigd Koninkrijk
300 minuten (miniserie, 5 delen)

geregisseerd door Tom Vaughan en Bruce Goodison
met Suranne Jones, Bertie Carvel en Tom Taylor

Gemma Foster is een vrouw die alles onder controle heeft. Ze is het middelpunt van haar gemeenschap, een vrouw waar men vertrouwen in heeft. Maar haar leven staat op het punt van exploderen wanneer zij vermoedt dat haar man een affaire heeft en achter de waarheid komt.

Uitstekende Britse miniserie waar alles in zit het nodige drama en op momenten erg spannend. Een echte aanrader.

avatar van missl
Heeft op Netflix 2 seizoenen en staat toch op deze site?