• 10.491 nieuwsartikelen
  • 8.959.781 stemmen

Mary, Mary, Bloody Mary (1975)

Horror / Drama | 101 minuten

Genre: Horror / Drama

Oorsprong: Mexico / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Juan López Moctezuma

Met onder meer: Cristina Ferrare, David Young en John Carradine

IMDb beoordeling: 5,0 (749)

Gesproken taal: Engels en Spaans

Plot Mary, Mary, Bloody Mary

"She will turn your blood to ice."

Een mooie kunstenares (Cristina Ferrare), die 's nachts een vampier is, vermoordt minnaars van beide sexe. De enige die haar nu nog kan stoppen is haar vader (John Carradine), ook een vampier.

logo tmdbimage

avatar van alexspyforever

alexspyforever

Wel vreemd dat hier nog geen berichten bij staan. Dit lijk wel heel duidelijk een inspiratiebron voor de Martin film van Romero. Martin vond ik geen bal aan, maar Bloody Mary vond ik toch boeiender laten we zeggen de eerste 3 kwartier. Het plot krijgt dan een andere wending waarbij er plots moet verklaard worden waarom Mary zo een drang heeft naar bloed en wat de connectie is met die andere moordenaar die hetzelfde als zij doet. Jammer want de eerste helft vond ik erg goed.