A Stork's Journey (2017)

Luxemburg / België / Duitsland / Noorwegen / Verenigde Staten
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Toby Genkel en Reza Memari
met de stemmen van Drake Bell, Justine Ezarik en Jane Lynch

Het weesmusje Richard is liefdevol opgevoed door een familie ooievaars en denkt dat hijzelf ook een ooievaar is. Als het echter herfst wordt, moeten de ooievaars vertrekken naar Afrika en zijn ze gedwongen om Richard te vertellen dat hij eigenlijk een mus is en dat hij niet mee kan naar Afrika, omdat hij als niet-trekvogel de reis niet zal overleven. Vastbesloten om te bewijzen dat hij wel een echte ooievaar is, gaat Richard samen met de excentrieke uil Olga en de egocentrische disco-zingende parkiet Kiki op geheel eigen wijze naar Afrika.

Vanaf 21 maart 2018 in de bioscoop (Just Film)