Copper Mountain (1983)

Alternatieve titels: Club Med | Copper Mountain: A Club Med Experience

Canada

geregisseerd door David Mitchell
met Jim Carrey, Alan Thicke en Richard Gautier

Twee goede vrienden gaan op vakantie naar een ski-oord. De één gebruikt zijn tijd om te skiën, terwijl de ander zoveel mogelijk mooie vrouwen probeert te versieren.

Scream
Toen was zijn humor nog niet bekend, dus als je hem nu zou kijken dan zou je denk ik wel henne gelachen

avatar van moviemike
toch niet.

Jim Carrey is een geweldige komiek maar in deze film heeft hij nergens een ondersteuning om zijn talenten op te botvieren.
Copper Mountain lijkt zo'n beetje op een plezierreisje onder rijkeluivriendjes die - uit pure verveling - met enkele cameraatjes een film zijn beginnen draaien, en er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel (bij momenten van stiltes) vervallen muziek hebben ingeplakt. Natuurlijk mag dan één van de eerst ontdekte talenten van Carrey (smoelenwerk) niet ontbreken.

een 0.5 voor deze amateurfilm is echt wel op zijn plaats.

avatar van Pieter Montana
Wat een oersaaie film!

avatar van jumpstylemovie
nou ja jim carrey is sowieso de beste
boeiuh dat zijn eerste films geen kaskrakers waren

avatar van tommykonijn
Omdat ik Jim Carrey-fan ben zal ik deze film toch graag eens willen zien.

avatar van tommykonijn
Net als bij Once Bitten heb ik na een stukje uit de Film gekeken te hebben op Youtube kan ik me hier nog het een en ander over herinneren maar ik zou hem toch nog eens graag willen zien.

En dan nu het droevige nieuws :
De aller slechtste Jim Carrey Film die ik ooit gezien heb .
En dat stelt me als big Jim Carrey-Fan zéér teleur maar dankzij Carrey is hij vind ik toch nog wel één sterretje waard .

Ps : Deze Film haalt nog niet weg dat ik nog steeds Jim Carrey-Fan ben.

avatar van jimcarrey gek
ik zou deze wel willen zien omdat ik carrey fan ben maar ik ben een vriend van tommykonijn en hij vond hem niet goed en we hebben ongeveer (vind ik) dezelfde smaak kwa films ik ben bang dat het een teleurstelling wordt maar hopelijk niet ps: weet iemand in welke winkel ik die kan kopen of eens kan zien

jimcarrey gek schreef:

Nou ik heb hem alleen eens op Ebay gezien maar dat is de Duitse versie.
Ik heb deze ooit eens op een Duitse zender ofzo gezien.

avatar van jumpstylemovie
Ik ben het wel met tommykonijn eens.
zeer droevig

avatar van Dark Knight
Best wel een *** film mar ach Jim Carrey in een van zijn eerste rolletjes (dat wil bijna nooit bij een acteur lukken, dat zijn/haar eerste film al een topper is) blijft natuurlijk wel een feit dat ie slecht is 1,0************