Who's That Girl? (1987)

geregisseerd door James Foley
met Madonna, Griffin Dunne en Haviland Morris

Advocaat Lounden krijgt van zijn aanstaande schoonvader de klus om de mooie Nikki Finn een lift te geven van de gevangenis naar een busstation, om er zo zeker van te zijn dat ze de stad meteen verlaat. Nikki heeft echter andere plannen: na jaren vastgezeten te hebben voor een moord die ze niet gepleegd heeft, wil ze uitzoeken wie haar vriend Johnny destijds heeft vermoord. Ze gebruikt Loundon om hier achter te komen.

avatar van Reint
Na een half uurtje of iets heb ik maar weggezapt door het storende acteerwerk van Madonna.

avatar van catdog
Ik ken de film niet maar de titelsong blijft lekker iig. De beelden die je van die film te zien krijgt in de video van dat nummer wekken wel enigszins mij interesse. Het lijkt me lekker weg te kijken. Misschien dat ik hem binnenkort eens binnenhaal.

avatar van movie acteurs
Waardeloze film.

Met Madonna heb ik absoluut niks want ze is erg irritant en acteren kan ze ook al niet. Een komedie van niks en Ik kan niks anders geven dan een 0,5.

avatar van Fran
Aan de ene kant zie ik ook wel dat het verhaal niet bepaald bijster is en het acteerwerk ronduit belachelijk. Maar toen ik deze film voor het eerst keek was ik 11 jaar oud en ik zat nog in mijn Madonna fase. Toen vond ik de film helemaal geweldig. En dat gevoel van toen komt dan toch een klein beetje terug als ik de film kijk. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die deze film voor het eerst kijken het een verschrikkelijke film vinden.

avatar van Friday the 13 th
Een flop 100 notering vind ik persoonlijk niet nodig, er zijn ooit slechtere films gemaakt. Het plot is ideaal voor een leuke komedie en dat lukt ook deels. Het tempo zit er allesinds goed in en de film heeft enkele leuke scènes mede dankzij de feelgood muziek (de auto die langs de trein rijdt, de scène met de auto aan de parkeergarage...). Er werd best veel moeite gedaan om van deze film en van Madonna een hit te maken. Maar Madonna (ik mag haar muziek dan wel) deed het niet erg goed. Haar gedrag was irritant en de babystem deed me erg aan Paris Hilton toestanden denken. Ze kwam gewoonweg niet overtuigend over.

De scènes met de lynxen vond ik dan wel weer erg goed gedaan. Ach ja rond elke ster komt er wel een film uit. Britney, ABBA, Eminem, Madonna....they all did it. En ik kan me inderdaad niet voorstellen dat dit de slechtste film is waarin Madonna geacteerd heeft. Gewoon niet al te serieus nemen, dan is de film best nog vermakelijk.

avatar van Marvinleeaday
Best wel een aardig filmpje, alleen jammer dat Madonna de hoofdrol speelt. Over haar zangkunsten lopen de meningen uiteen maar acteren kan ze echt niet.