Long Time Dead (2002)

Verenigd Koninkrijk / Frankrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Marcus Adams
met Joe Absolom, Lara Belmont en Lukas Haas

Een groep Britse studenten probeert na een avondje stappen met behulp van een Ouija-bord geesten op te roepen. De link tussen hen wordt echter verbroken voor ze het ritueel afgerond hebben, met als resultaat dat een demon in hun wereld gevangen raakt. De enige mogelijkheid om dit ongedaan te maken is als alle personen die hem opgeroepen hebben zouden overlijden.

avatar van Dragonslayer
Fangs schreef:
Ongeïnspireerd gemoord, een zwak scenario met een lompe ontknoping en bovendien langdradig.*

Je hebt helemaal gelijk over dat domme gemoord en een stom verhaal met een stom einde. Ik snap alleen niet hoe je het langdradig kunt vinden als de film maar anderhalf uur duurt.

avatar van Fangs
Fangs (crew)
Dat iets langdradig is, hoeft toch niet per se te liggen aan de lengte van de film?

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Clichématige griezelfilm die de voorspelbaarheid, vooral niet spannend is. Aardig gegeven, uitwerking beneden het gemiddelde. Matig.

mijn vriendin zegt dat hij eng was dus wat mij betreft is hij dan geslaagd.

Nomak
loodwillem schreef:
mijn vriendin zegt dat hij eng was dus wat mij betreft is hij dan geslaagd.

Dus je oordeelt niet zelf?

avatar van knusse stoel
Nomak schreef:

Dus je oordeelt niet zelf?

Door dat soort uitspraken krijg je "herrie in de tent", dus ssst......
Ben zelf wel benieuwd en mijn vriendin bepaalt hier ook wat er wordt gekeken (ze wil deze zien) en geeft ook de stempunten.
Wat?
Zelfs dit stukje heeft ze mij gesommeerd te tikken!

avatar van Daan258
Vreselijk. Heb hem niet eens helemaal af kunnen kijken.
Echt bagger.